McDonald’s нагадав про цінність часу, проведеного разом з сім’єю
20 Кві 2023, 10:22

McDonald’s нагадав про цінність часу, проведеного разом з сім’єю

4 квітня вийшов рекламний ролик нової кампанії McDonald’s Family у Нідерландах. Кампанія зачіпає знайому тему: за щоденною метушнею роботи, школи, спортивних занять та хобі іноді втрачається справжній якісний час із сім’єю. Мережа сімейних ресторанів пропонує проводити більше часу разом, переводячи ресторани та додаток McDonald’s у «Family Mode». Кампанія була розроблена у співпраці з креативними агентствами TBWA\NEBOKO та TBWA\X і триватиме до 4 червня.

Ерік Фальке, виконавчий креативний директор TBWA\NEBOKO: «Отримання Хеппі Міл у дитинстві — це досвід, який залишається з вами. У цьому фільмі ми вирішили розповісти цю історію від імені підлітка, який вже давно переріс Хеппі Міл. Проте його вплив не забувся».

Якщо в телевізійній рекламі йдеться про підлітка, який замовляє Хеппі Міл для своєї маленької сестрички, то в зовнішній рекламі культова посмішка Хеппі Міл взяла на себе роль об’єднуючого елемента. Вона показує, як Хеппі Міл об’єднує сім’ї, буквально з’єднуючи їх.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цією кампанією McDonald’s реагує на все більш зайняте суспільство, в якому якісний час із сім’єю стає все менш доступним. McDonald’s хоче відігравати роль сполучної ланки, що реалізується як у ресторанах, так і в додатку McDonald’s, з функцією «Сімейний режим». Цей розділ у додатку McDonald’s створений спеціально для сімей і призначений для більш якісного проведення часу. Тут сім’ї можуть створювати особистих сімейних аватарів, слухати буклети Хеппі Міл вголос, а також грати в «Play Mat»: килимок McDonald’s, який можна перетворити на інтерактивну та розвиваючу настільну гру, поклавши на нього телефон.

Карін ван Проєн, маркетинг-менеджер з медіа та кампаній, McDonald’s в Нідерландах: «Прийом їжі — це, звичайно, момент, коли ви збираєтеся всією сім’єю, і це чудова можливість зробити цей момент ще веселішим. Ми робимо це в першу чергу за допомогою нашого меню, але з сімейним режимом в додатку ми робимо ще один крок вперед».

Розкажіть друзям про новину