4 квітня вийшов рекламний ролик нової кампанії McDonald’s Family у Нідерландах. Кампанія зачіпає знайому тему: за щоденною метушнею роботи, школи, спортивних занять та хобі іноді втрачається справжній якісний час із сім’єю. Мережа сімейних ресторанів пропонує проводити більше часу разом, переводячи ресторани та додаток McDonald’s у «Family Mode». Кампанія була розроблена у співпраці з креативними агентствами TBWA\NEBOKO та TBWA\X і триватиме до 4 червня.
Ерік Фальке, виконавчий креативний директор TBWA\NEBOKO: «Отримання Хеппі Міл у дитинстві — це досвід, який залишається з вами. У цьому фільмі ми вирішили розповісти цю історію від імені підлітка, який вже давно переріс Хеппі Міл. Проте його вплив не забувся».
Якщо в телевізійній рекламі йдеться про підлітка, який замовляє Хеппі Міл для своєї маленької сестрички, то в зовнішній рекламі культова посмішка Хеппі Міл взяла на себе роль об’єднуючого елемента. Вона показує, як Хеппі Міл об’єднує сім’ї, буквально з’єднуючи їх.
Цією кампанією McDonald’s реагує на все більш зайняте суспільство, в якому якісний час із сім’єю стає все менш доступним. McDonald’s хоче відігравати роль сполучної ланки, що реалізується як у ресторанах, так і в додатку McDonald’s, з функцією «Сімейний режим». Цей розділ у додатку McDonald’s створений спеціально для сімей і призначений для більш якісного проведення часу. Тут сім’ї можуть створювати особистих сімейних аватарів, слухати буклети Хеппі Міл вголос, а також грати в «Play Mat»: килимок McDonald’s, який можна перетворити на інтерактивну та розвиваючу настільну гру, поклавши на нього телефон.
Карін ван Проєн, маркетинг-менеджер з медіа та кампаній, McDonald’s в Нідерландах: «Прийом їжі — це, звичайно, момент, коли ви збираєтеся всією сім’єю, і це чудова можливість зробити цей момент ще веселішим. Ми робимо це в першу чергу за допомогою нашого меню, але з сімейним режимом в додатку ми робимо ще один крок вперед».