Інфляція завжди викликає зростання цін. Проте є місце, де старі добрі пропозиції McDonald’s увічнені — Google Street View.
Нещодавнє оновлення сервісу дозволяє користувачам повторно відвідувати геолокації протягом усієї історії та бачити архівні знімки з рекламою McDonald’s, що може датуватися десятирічною давністю.
Зовнішня реклама для кампанії «Deals stuck in time» розміщуватиметься в тих же місцях, що й деякі з білбордів McDonald’s, які застрягли в часі у Google Street View, і діятиме як тимчасові портали для більш вигідних пропозицій.
Мандрівники зможуть переносити пропозиції з минулого у теперішнє і застосувати їх при замовленні у додатку McDonald’s.
«McDonald’s мали хороші ціни і багато хороших пропозицій протягом багатьох років. Ми подумали, що це гарна і кумедна ідея — відродити старі пропозиції McDonalds і уможливити «подорож у часі», особливо в той час, коли ціна обговорюється більше, ніж будь-коли. Ми сподіваємося, що люди скористаються можливістю відправитися в минуле і знову насолодитися улюбленими стравами McDonald’s, як у 2009 році», — каже Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s у Швеції.
Компанія поширюється через DOOH та OOH, а також через фільми, аудіо та соціальні мережі. Пропозиції, що застрягли у часі, доступні виключно у Швеції.
«Хто не хоче повернутись у той час, коли чізбургер коштував 10 шведських крон (1 долар)?» — сказав Віктор Ейнарссон, креативний директор NORD DDB.