McDonald’s бореться з інфляцією, дозволивши клієнтам подорожувати у минуле
12 Січ 2023, 16:35

McDonald’s бореться з інфляцією, дозволивши клієнтам подорожувати у минуле

Інфляція завжди викликає зростання цін. Проте є місце, де старі добрі пропозиції McDonald’s увічнені — Google Street View.

Нещодавнє оновлення сервісу дозволяє користувачам повторно відвідувати геолокації протягом усієї історії та бачити архівні знімки з рекламою McDonald’s, що може датуватися десятирічною давністю.

Зовнішня реклама для кампанії «Deals stuck in time» розміщуватиметься в тих же місцях, що й деякі з білбордів McDonald’s, які застрягли в часі у Google Street View, і діятиме як тимчасові портали для більш вигідних пропозицій.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Мандрівники зможуть переносити пропозиції з минулого у теперішнє і застосувати їх при замовленні у додатку McDonald’s.

«McDonald’s мали хороші ціни і багато хороших пропозицій протягом багатьох років. Ми подумали, що це гарна і кумедна ідея — відродити старі пропозиції McDonalds і уможливити «подорож у часі», особливо в той час, коли ціна обговорюється більше, ніж будь-коли. Ми сподіваємося, що люди скористаються можливістю відправитися в минуле і знову насолодитися улюбленими стравами McDonald’s, як у 2009 році», — каже Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s у Швеції.

Компанія поширюється через DOOH та OOH, а також через фільми, аудіо та соціальні мережі. Пропозиції, що застрягли у часі, доступні виключно у Швеції.

«Хто не хоче повернутись у той час, коли чізбургер коштував 10 шведських крон (1 долар)?» — сказав Віктор Ейнарссон, креативний директор NORD DDB.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео