20 Вер 2023, 15:27

«Маємо, дбаємо, розвиваємо»: ФДМУ розповів, що робить для України

ФДМУ (Фонд державного майна України) разом з креативною агенцією I AM IDEA розробили нову комунікаційну стратегію та іміджеву кампанію. Продакшном кампанії займався TOMIN.

Команда створила маніфест, щоб розповісти доступно кожному, що ФДМУ не просто продає майно, а робить все, щоб створити в майбутньому новий економічний субʼєкт, який буде заробляти гроші для країни.

«Маємо, дбаємо, розвиваємо» — місія та нове комунікаційне повідомлення фонду. 

Для української перемоги необхідне озброєння. А для цього потрібні гроші. Приватизація та оренда держмайна — це фінансові джерела, які можуть допомагати в забезпеченні наших військових. Підприємці отримали можливість придбати чи орендувати державну власність, щоб відновити свій бізнес на новому місці та створити нові робочі місця.
Олександр Федоришин
виконувач обов’язків голови ФДМУ

Фонд державного майна України займається розвитком української економіки. Команда фонду хоче позитивно впливати на життя кожного українця та оптимізувати державне майно, що нині є скоріше фінансовим тягарем, аніж тим, що працює для країни. Іміджева кампанія підкреслює місію та цілі Фонду. 

Навколо Фонду існують свої міфи та стереотипи. Наприклад, те, що Фонд неспроможний, корумпований тощо. Чому так відбувалося? Раніше мало хто розумів, як Фонд керує держпідприємствами, як він обирає керівників для них і які результати показують ці підприємства. В комунікації нам було важливо показати справжню, нову суть, що структура займається стратегічною справою — має майно, дбає про нього і розвиває заради України.
Ігор Фінашкін
креативний директор I AM IDEA

Частиною кампанії та нової комунікації став ребрендинг Фонду. Головна ціль ФДМУ — прозоро знайти ефективних власників для збиткових державних активів. Кожен українець може придбати обʼєкт на відкритому аукціоні і трансформувати його у прибуткове підприємство.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео