ФДМУ (Фонд державного майна України) разом з креативною агенцією I AM IDEA розробили нову комунікаційну стратегію та іміджеву кампанію. Продакшном кампанії займався TOMIN.
Команда створила маніфест, щоб розповісти доступно кожному, що ФДМУ не просто продає майно, а робить все, щоб створити в майбутньому новий економічний субʼєкт, який буде заробляти гроші для країни.
«Маємо, дбаємо, розвиваємо» — місія та нове комунікаційне повідомлення фонду.
Фонд державного майна України займається розвитком української економіки. Команда фонду хоче позитивно впливати на життя кожного українця та оптимізувати державне майно, що нині є скоріше фінансовим тягарем, аніж тим, що працює для країни. Іміджева кампанія підкреслює місію та цілі Фонду.
Частиною кампанії та нової комунікації став ребрендинг Фонду. Головна ціль ФДМУ — прозоро знайти ефективних власників для збиткових державних активів. Кожен українець може придбати обʼєкт на відкритому аукціоні і трансформувати його у прибуткове підприємство.