Netflix запустив першу кастомну креативну кампанію у партнерстві зі страховою компанією Geico.
В рамках цієї кампанії маскот страхової компанії об’єднався з ящіркою Лео, головним героєм нового анімаційного фільму «Лео» з Адамом Сендлером у головній ролі.
Дует рептилій з’явився разом у ролику, який показав, як гекон Geico дає поради ящірці Лео на знімальному майданчику.
Креатив включає телевізійну та онлайн-відеорекламу, зовнішню рекламу та рекламу у соціальних медіа.
Минулі кобрендові маркетингові ініціативи Netflix включають роботу Domino’s з «Дивні дива» та співпрацю Old Spice з «Відьмаком». Зв’язок Geico з «Лео» відрізняється тим, що реклама фактично запускається на Netflix, що дає страховій компанії більш прямий зв’язок з глядачами.
«Об’єднання культового гекона Geico з Лео є чудовим прикладом надання більш цікавого рекламного досвіду для користувачів і більш релевантних повідомлень для рекламодавців, — сказав Магно Херран, віце-президент Netflix з питань маркетингового партнерства. — Хоча це лише перша спроба, ми сподіваємося створити більше таких можливостей для наших бренд-партнерів та учасників».
«Лео» став найбільшим дебютом для анімаційного фільму на Netflix, зібравши 34,6 мільйона переглядів за шість днів після прем’єри. Анімаційна стрічка з Адамом Сендлером очолила очолила десятку найкращих фільмів сервісу.