Маскот-ящірка страхової компанії став консультантом на зйомках серіалу «Лео» від Netflix
01 Гру 2023, 17:02

Маскот-ящірка страхової компанії став консультантом на зйомках серіалу «Лео» від Netflix

Netflix запустив першу кастомну креативну кампанію у партнерстві зі страховою компанією Geico.

В рамках цієї кампанії маскот страхової компанії об’єднався з ящіркою Лео, головним героєм нового анімаційного фільму «Лео» з Адамом Сендлером у головній ролі.

Дует рептилій з’явився разом у ролику, який показав, як гекон Geico дає поради ящірці Лео на знімальному майданчику.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Креатив включає телевізійну та онлайн-відеорекламу, зовнішню рекламу та рекламу у соціальних медіа.

Минулі кобрендові маркетингові ініціативи Netflix включають роботу Domino’s з «Дивні дива» та співпрацю Old Spice з «Відьмаком». Зв’язок Geico з «Лео» відрізняється тим, що реклама фактично запускається на Netflix, що дає страховій компанії більш прямий зв’язок з глядачами.

«Об’єднання культового гекона Geico з Лео є чудовим прикладом надання більш цікавого рекламного досвіду для користувачів і більш релевантних повідомлень для рекламодавців, — сказав Магно Херран, віце-президент Netflix з питань маркетингового партнерства. — Хоча це лише перша спроба, ми сподіваємося створити більше таких можливостей для наших бренд-партнерів та учасників».

«Лео» став найбільшим дебютом для анімаційного фільму на Netflix, зібравши 34,6 мільйона переглядів за шість днів після прем’єри. Анімаційна стрічка з Адамом Сендлером очолила очолила десятку найкращих фільмів сервісу.

Розкажіть друзям про новину