Domino’s дозволяє глядачам серіалу «Дивні дива» грати роль піддослідних із стрімінгового серіалу, завдяки своєму новому додатку Domino’s Mind Ordering.
За допомогою додатку можна навчитися контролювати свої телекінетичні здібності, дослідити кімнату спостереження у Національній лабораторії Хокінса серіалу «Дивні дива», використати свій розум, щоб знайти приховані предмети з минулих та майбутніх сезонів шоу, підключити обліковий запис Domino’s та зробити замовлення.
Щоб просувати кампанію, Domino’s також випустила відео з героями серіалу «Дивні дива».
Додаткові маркетингові матеріали для кампанії включають лімітований тираж коробок для піци в стилі 80-х років для середніх та великих піц. Domino’s також додала додаток посилання як на «Дивні дива», так і на монстра Демогоргона із шоу, а також на власну історію. Веб-сайт вимагає, щоб користувачі повідомляли про будь-які виявлення Нойда, талісмана Domino’s, в поліцейському управлінні Хокінса. Нойд був вперше представлений у 80-х роках і повернувся до маркетингової ротації Domino’s минулого року.
Зв’язки бренду з серіалом набирають обертів, коли серіал повертається після трирічної перерви. Хоча Netflix не розміщує реклами – політика, яка, як очікується, скоро зміниться – компанії, як і раніше, чіпляються за програму можливостей інтеграції продуктів, які використовують райдужне зображення в серіалі культури 80-х у маленькому містечку Америки.
Минулого тижня Domino’s оголосила, що проведе віртуальний музичний фестиваль із кількома виконавцями, які стали популярними за це десятиліття, такими як The Go-Go’s, Soft Cell та Corey Hart. Захід 23 червня проходить у Вивороті, мерзенної альтернативної реальності, де мешкають жахливі Демогоргони, і квитки можна отримати через спеціально відмічені упаковки чіпсів Frito-Lay.