Марк Цукерберг має новий підхід до маркетингу Meta — зроби це сам.
Мільярдер є інфлюенсером №1 в компанії Meta на даний момент, і він використовує свої соцмережі для того, щоб показати деякі продукти компанії в дії.
У нещодавньому пості в Instagram Цукерберг продемонстрував нові окуляри зі штучним інтелектом Ray-Ban, які все ще перебувають у стадії бета-тестування. Він використав пост, щоб продемонструвати деякі можливості, які можуть стати в нагоді під час відпустки, наприклад, аналіз історичних пам’яток або відповіді на питання про світ природи.
Якщо Цукерберг вирішив взяти інфлюенсер-маркетинг Meta в свої руки, то він робить дуже хорошу роботу.
Відомо, що Цукерберг використовує свій Instagram для просування продуктів Meta. У відео, опублікованому наприкінці минулого року, він використовував окуляри Ray-Ban зі штучним інтелектом Meta, щоб керувати процесом заплітання волосся своєї доньки.
Він також використовував свою платформу для просування гарнітури Meta Quest 3 на тлі конкуренції з гарнітурою Vision Pro від Apple, яка вийшла на ринок минулого місяця.