Марк Цукерберг став головним інфлюенсером Meta
14 Бер 2024, 16:11

Марк Цукерберг став головним інфлюенсером Meta

Марк Цукерберг має новий підхід до маркетингу Meta — зроби це сам.

Мільярдер є інфлюенсером №1 в компанії Meta на даний момент, і він використовує свої соцмережі для того, щоб показати деякі продукти компанії в дії.

У нещодавньому пості в Instagram Цукерберг продемонстрував нові окуляри зі штучним інтелектом Ray-Ban, які все ще перебувають у стадії бета-тестування. Він використав пост, щоб продемонструвати деякі можливості, які можуть стати в нагоді під час відпустки, наприклад, аналіз історичних пам’яток або відповіді на питання про світ природи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Якщо Цукерберг вирішив взяти інфлюенсер-маркетинг Meta в свої руки, то він робить дуже хорошу роботу.

Відомо, що Цукерберг використовує свій Instagram для просування продуктів Meta. У відео, опублікованому наприкінці минулого року, він використовував окуляри Ray-Ban зі штучним інтелектом Meta, щоб керувати процесом заплітання волосся своєї доньки.

Він також використовував свою платформу для просування гарнітури Meta Quest 3 на тлі конкуренції з гарнітурою Vision Pro від Apple, яка вийшла на ринок минулого місяця.

Розкажіть друзям про новину