Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів
09 Сер 2024, 11:17

Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів

Культовий шведський ритейлер меблів IKEA випустив серію роликів для соціальних мереж, щоб відзначити запуск своєї нової послуги «натисни і забери».

Серія роликів гумористично антропоморфізує магазини IKEA з витрішкуватими очима та на тонких ногах, щоб показати, що ритейлер тепер «ближче, ніж ви думаєте».

Розроблений лондонським креативним агентством Mother, цей соціальний контент з’являється повністю у зручному для телефонів портретному форматі та підкреслює, що користуватися ІКЕА стало «простіше, ніж будь-коли».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У роликах задіяна масштабна жива лялька, яка імітує малобюджетний вигляд класичних фільмів категорії «B», вбудовуючи дію в реальні локації.

Ролики супроводжуватимуться додатковими повідомленнями, які спрямовуватимуть покупців до найближчого магазину IKEA.

09 Сер 2024, 11:17
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Клавіша F4 стала квитком на фільм «Фантастична четвірка»
Клавіша F4 стала квитком на фільм «Фантастична четвірка»
Іронічна реклама розповіла, чому не треба їхати до Швейцарії
Іронічна реклама розповіла, чому не треба їхати до Швейцарії
Audi перетворила інструкцію до авто на інтерактивний гайд
Audi перетворила інструкцію до авто на інтерактивний гайд