Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів
09 Сер 2024, 11:17

Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів

Культовий шведський ритейлер меблів IKEA випустив серію роликів для соціальних мереж, щоб відзначити запуск своєї нової послуги «натисни і забери».

Серія роликів гумористично антропоморфізує магазини IKEA з витрішкуватими очима та на тонких ногах, щоб показати, що ритейлер тепер «ближче, ніж ви думаєте».

Розроблений лондонським креативним агентством Mother, цей соціальний контент з’являється повністю у зручному для телефонів портретному форматі та підкреслює, що користуватися ІКЕА стало «простіше, ніж будь-коли».

У роликах задіяна масштабна жива лялька, яка імітує малобюджетний вигляд класичних фільмів категорії «B», вбудовуючи дію в реальні локації.

Ролики супроводжуватимуться додатковими повідомленнями, які спрямовуватимуть покупців до найближчого магазину IKEA.

09 Сер 2024, 11:17
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Американський репер та солдати з «Гри у кальмара» влаштували святкову вечірку у ролику Johnnie Walker та Uber Eats
Американський репер та солдати з «Гри у кальмара» влаштували святкову вечірку у ролику Johnnie Walker та Uber Eats
MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії
«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії