Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів
09 Сер 2024, 11:17

Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів

Культовий шведський ритейлер меблів IKEA випустив серію роликів для соціальних мереж, щоб відзначити запуск своєї нової послуги «натисни і забери».

Серія роликів гумористично антропоморфізує магазини IKEA з витрішкуватими очима та на тонких ногах, щоб показати, що ритейлер тепер «ближче, ніж ви думаєте».

Розроблений лондонським креативним агентством Mother, цей соціальний контент з’являється повністю у зручному для телефонів портретному форматі та підкреслює, що користуватися ІКЕА стало «простіше, ніж будь-коли».

У роликах задіяна масштабна жива лялька, яка імітує малобюджетний вигляд класичних фільмів категорії «B», вбудовуючи дію в реальні локації.

Ролики супроводжуватимуться додатковими повідомленнями, які спрямовуватимуть покупців до найближчого магазину IKEA.

09 Сер 2024, 11:17
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

IAB MIXX Awards 2025: триває прийом робіт на конкурс
IAB MIXX Awards 2025: триває прийом робіт на конкурс
Квітучі пейзажі та шезлонги: бренд освіжувачів повітря зобразив світи носа
Квітучі пейзажі та шезлонги: бренд освіжувачів повітря зобразив світи носа
Данський модний бренд перетворив диджитал-детокс на знижки
Данський модний бренд перетворив диджитал-детокс на знижки