Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів
09 Сер 2024, 11:17

Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів

Культовий шведський ритейлер меблів IKEA випустив серію роликів для соціальних мереж, щоб відзначити запуск своєї нової послуги «натисни і забери».

Серія роликів гумористично антропоморфізує магазини IKEA з витрішкуватими очима та на тонких ногах, щоб показати, що ритейлер тепер «ближче, ніж ви думаєте».

Розроблений лондонським креативним агентством Mother, цей соціальний контент з’являється повністю у зручному для телефонів портретному форматі та підкреслює, що користуватися ІКЕА стало «простіше, ніж будь-коли».

У роликах задіяна масштабна жива лялька, яка імітує малобюджетний вигляд класичних фільмів категорії «B», вбудовуючи дію в реальні локації.

Ролики супроводжуватимуться додатковими повідомленнями, які спрямовуватимуть покупців до найближчого магазину IKEA.

09 Сер 2024, 11:17
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

ІКЕА прикрасила шпалери робочого стола комп’ютера іконками своїх вуличних меблів
ІКЕА прикрасила шпалери робочого стола комп’ютера іконками своїх вуличних меблів
Budweiser зобразив подорож лошати для доставки загубленої бочки пива
Budweiser зобразив подорож лошати для доставки загубленої бочки пива
Марта Стюарт, Меттью Мак-Конагей та Charli XCX знялися у роликах Uber Eats до Супербоула
Марта Стюарт, Меттью Мак-Конагей та Charli XCX знялися у роликах Uber Eats до Супербоула