23 Тра 2024, 13:43

M&S прикрасив лондонський метрополітен постерами з ароматом сонцезахисного крему

M&S приніс аромат літа в саме серце Лондона за допомогою зовнішньої реклами на знаковій станції метро Оксфорд-серкус.

Розроблена креативним агентством Mother London, кампанія на станції метро включає показ фільмів на диджитал екранах поряд з яскраво-рожевою вініловою підлогою, блакитною стелею кольору неба та постерами із запахом сонцезахисного лосьйону, що демонструють літню колекцію M&S.

«Наша остання кампанія для M&S задіює різні органи чуття, щоб створити більш захоплюючий та незабутній досвід, і, як ми знаємо з науково обґрунтованих досліджень, запах виявився особливо потужним інструментом у створенні емоційних зв’язків та запам’ятовуванні бренду. Використовуючи виразний аромат лосьйону для засмаги, ми переносимо людей до антиподу метро — літнього раю, натхненного M&S», — говорить ECD & Partner агенції Mother Design Кірсті Міннс.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Інсталяція є продовженням танцювального ролика бренду, створеного тією ж агенцією раніше цього місяця, у якому Marks & Spencer прагне перенести пасажирів до літнього раю, водночас розширюючи свою привабливість та підвищуючи рівень сприйняття стилю.

Технологія, яка є ексклюзивною для лондонського метрополітену, передбачає нанесення тонкого шару ароматичної олії на постери під час процесу друку.

Анна Брейтуейт, директор з маркетингу одягу та дому M&S, додала: «Літо — це час, коли наші клієнти надають перевагу спілкуванню та максимально використовують теплу погоду та світлі вечори. Це також час, коли ми хочемо трохи розважитися з нашим гардеробом. Ми прагнемо легкого стилю, універсальних речей для повсякденного вбрання та яскравих кольорів, що відображають настрій сезону».

«Цього року ми зібрали все, що, як ми знаємо, люблять наші клієнти влітку, і додали трохи гламуру біля басейну, щоб створити яскраву та заразливу кампанію, яка дарує натхнення, яке неможливо не помітити!»

Розкажіть друзям про новину

Нове відео