Люди перетворилися на коней у ролику про кінні перегони
03 Січ 2024, 17:14

Люди перетворилися на коней у ролику про кінні перегони

Шведська агенція Åkestam Holst Noa та шведський тоталізатор кінних перегонів ATG випустили ролики про кінні перегони V75. У цій новій кампанії глядачі слідують за звичайними людьми, які прислухаються до поклику, випускаючи на волю своїх копитних тварин. Ролики зняті відомим режисером Фредріком Бондом та вироблені компанією Giants & Toys.

Гра V75 — це гра номер один у Швеції, у якій щорічно беруть участь близько мільйона учасників. Фанати часто описують V75 як мультисенсорну гру, де краса, сила та непередбачуваність коней додають азарту від можливості виграти доленосні суми грошей.

«Шведи можуть сприйматися як керовані, але це не обов’язково так для фанатів V75. Просто поспостерігайте за нами під час великих перегонів. Коні апелюють до наших тваринних інстинктів!», — кажуть Єспер Хольст та Марк Арделіус, креатори кампанії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«З наближенням суботнього забігу люди поводяться по-різному, оскільки їхні тіла готуються до цієї події — очевидно, це заразливе явище. Я з нетерпінням чекаю, як ця нова концепція V75 розвиватиметься в найближчі роки. Так багато в ній пов’язано з азартом кінних перегонів», — каже Пітер Деннбрінк з ATG.

Кампанія виходить в ефір у Швеції з 8 січня

Розкажіть друзям про новину