09 Вер 2022, 15:09

Логотип шоу українського телеканалу здобув золото міжнародної премії

8 вересня, пройшов фінал однієї з найпрестижніших європейських премій у галузі дизайну, маркетингу та відеовиробництва Promax Europe Awards 2022. Перемогу у категорії PROGRAMME SPECIFIC LOGO та золоту відзнаку конкурсу здобув проєкт групи 1+1 media. Зокрема, професійна аудиторія високо оцінила оновлений логотип шоу зіркових пародій «Маскарад», другий сезон якого транслювався на 1+1 восени минулого року. За першість також змагалися такі всесвітньо відомі компанії, як BBC Studios, VIACOMCBS CREATIVE MEDIA та інші. 

У кейсі оновленого логотипу проєкту «Маскарад» від 1+1 ми розповіли історію його створення. За основу були взяті костюми героїв різної фактури, в які переодягалися наші зірки. Пишаємося, що міжнародна професійна спільнота виокремила цей кейс. Ця нагорода – підтвердження того, що докладені зусилля не були даремними. Дякую найкращій команді дизайну на чолі з Миколою Алтуховим за неймовірну роботу за згуртованість!
Наталія Вовк
директорка з маркетингу 1+1

Цьогоріч одразу три промо-кампанії 1+1 media змагалися за золото у фіналі Promax Europe Awards 2022. Окрім оновленого логотипу проєкту «Маскарад», промо-кампанія телеканалу 1+1 до 30-ї річниці Незалежності України увійшла в топ кращих проєктів у розрізі HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT, а кампанія проєкту #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ увійшла до переліку найкращих рішень у категорії BEST USE OF TECHNOLOGY. 

До слова, група 1+1 media стала єдиною українською медіагрупою серед переліку переможців, а у різних категоріях також були представлені кейси Netflix, BBC Studios, BBC Studios Creative, Discovery Norway, Discovery Creative Italia, The Walt Disney Company Europe and Africa, Sony Pictures Television Iberia та інші. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео