Liquid Death випустив мило для психів
11 Лис 2024, 12:05

Liquid Death випустив мило для психів

Виробник засобів особистої гігієни Dr. Squatch та бренд консервованої води Liquid Death випустили справжнє «мило для психів» — «Dirt Murderer».

У рекламі напівоголений чоловік у масці хокейного воротаря (натяк на Джейсона Вурхіза з фільмів серії «П’ятниця, 13-е») намилює своє тіло «Dirt Murderer», щоб змити гріхи.

Новий продукт позиціонується як «перше мило, створене для працьовитих психів», і допоможе «пахнути свіжіше, ніж гірський струмок».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Dirt Murderer» виготовлене за фірмовим рецептом Dr. Squatch з додаванням солі Мертвого моря та води Liquid Death, щоб надати йому надзвичайно свіжого аромату. Мило має нотки евкаліпта, ялівцю та кедрового дерева.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео