Liquid Death випустив мило для психів
11 Лис 2024, 12:05

Liquid Death випустив мило для психів

Виробник засобів особистої гігієни Dr. Squatch та бренд консервованої води Liquid Death випустили справжнє «мило для психів» — «Dirt Murderer».

У рекламі напівоголений чоловік у масці хокейного воротаря (натяк на Джейсона Вурхіза з фільмів серії «П’ятниця, 13-е») намилює своє тіло «Dirt Murderer», щоб змити гріхи.

Новий продукт позиціонується як «перше мило, створене для працьовитих психів», і допоможе «пахнути свіжіше, ніж гірський струмок».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Dirt Murderer» виготовлене за фірмовим рецептом Dr. Squatch з додаванням солі Мертвого моря та води Liquid Death, щоб надати йому надзвичайно свіжого аромату. Мило має нотки евкаліпта, ялівцю та кедрового дерева.

Розкажіть друзям про новину