Liquid Death випустив мило для психів
11 Лис 2024, 12:05

Liquid Death випустив мило для психів

Виробник засобів особистої гігієни Dr. Squatch та бренд консервованої води Liquid Death випустили справжнє «мило для психів» — «Dirt Murderer».

У рекламі напівоголений чоловік у масці хокейного воротаря (натяк на Джейсона Вурхіза з фільмів серії «П’ятниця, 13-е») намилює своє тіло «Dirt Murderer», щоб змити гріхи.

Новий продукт позиціонується як «перше мило, створене для працьовитих психів», і допоможе «пахнути свіжіше, ніж гірський струмок».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Dirt Murderer» виготовлене за фірмовим рецептом Dr. Squatch з додаванням солі Мертвого моря та води Liquid Death, щоб надати йому надзвичайно свіжого аромату. Мило має нотки евкаліпта, ялівцю та кедрового дерева.

Розкажіть друзям про новину