Деякі бренди просякнуті французькою м’якою силою і грають на її елегантному, позачасовому образі. Бренд газованої води Perrier є одним із таких, і його остання кампанія, створена агенцією Ogilvy Paris, є чудовим прикладом.
Створена з нагоди запуску бренду газованих напоїв Maison Perrier, нової лінійки з освіжаючою палітрою смаків, кампанія має більш ігристий та легкий тон, що відображає газовану ароматизовану воду, енергетичні напої та моктейлі, які продаються під цим новим брендом.
Ролик кампанії зобразив зірку серіалу «Емілі в Парижі» Лілі Коллінз, яка проникла до особняка, щоб продегустувати лінійку напоїв Maison Perrier, у той же час французький актор Віктор Бельмондо у ролі охоронця будинку намагався її наздогнати.
Ця глобальна кампанія уособлює французьку елегантність та оспівує культовий дух бренду.
Кампанія була презентована 21 квітня у Франції на телебаченні, у диджитал, а також у зовнішній рекламі.