lifecell показав роботу технічних спеціалістів під час війни в ілюстраціях
03 Чер 2022, 12:47

lifecell показав роботу технічних спеціалістів під час війни в ілюстраціях

3 червня 2022 року для того, щоб показати сміливість технічних спеціалістів, lifecell залучив до співпраці художників-ілюстраторів. Завдяки цій колаборації, все більше людей в соціальних мережах побачили, що значить забезпечувати роботу мобільного зв’язку під час війни.

Працівники lifecell, ризикуючи життям, намагаються якнайшвидше відновлювати зв’язок, щоб абоненти могли відправити повідомлення «Як ти?» й отримати довгоочікувану відповідь. 

Для того, щоб продемонструвати сміливість та героїзм технічних команд lifecell, команда маркетингових комунікацій започаткувала в соціальних мережах проєкт «Герої серед нас». В його межах запропонувала ілюстраторам намалювати те, як вони бачать роботу мобільного оператора під час війни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Щоб надихнути митців і показати, в яких умовах зараз працюють наші інженери,  ми вислали їм реальні фото, зроблені в різних областях України під час війни. Після цього, ілюстратори креативлять у власному стилі і навіть додають свої листування з рідними під час війни.
Ірина Гурошева
SMM-експерт lifecell

Серія постів із віжуалами ілюстраторів:

Команда lifecell за час повномасштабної війни здійснила понад 16 тис. виїздів для ремонту обладнання, а це 80-90 бригад щоденно роблять по 2-3 виїзди.

Ми щиро вдячні нашим телеком-героям, які ремонтують зв’язок, ризикуючи власними життями. Тому ми плануємо продовжувати співпрацю з українськими художниками й розповідати про внесок героїв-зв’язківців в нашу перемогу.
команда lifecell

Розкажіть друзям про новину