Lidl випустив сумку для круасанів
28 Сер 2024, 10:27

Lidl випустив сумку для круасанів

Мережа супермаркетів Lidl випустила сумку для круасанів у партнерстві з відомим дизайнером Ніколасом Бентелем.

Ця весела колаборація відповідає тренду на вигадливі і стильні сумки від різних модних брендів. Вона випромінює відчуття розкоші… у хлібобулочних виробах.

Lidl славиться своєю смачною свіжою випічкою, а круасани незмінно залишаються фаворитами серед покупців. Кампанія додає грайливого повороту до улюбленого продукту: згорнутий у рулон паперовий пакет, що нагадує висококласну шкіряну сумочку, круасан у формі півмісяця слугує гаманцем, доповненим золотим ланцюжком та монеткою для додаткового шарму.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Сумка коштує £50. Вишенькою на торті, а точніше маслом на круасані, є те, що всі кошти, отримані від цієї кампанії, будуть передані на благодійність.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео