Мережа супермаркетів Lidl випустила сумку для круасанів у партнерстві з відомим дизайнером Ніколасом Бентелем.
Ця весела колаборація відповідає тренду на вигадливі і стильні сумки від різних модних брендів. Вона випромінює відчуття розкоші… у хлібобулочних виробах.
Lidl славиться своєю смачною свіжою випічкою, а круасани незмінно залишаються фаворитами серед покупців. Кампанія додає грайливого повороту до улюбленого продукту: згорнутий у рулон паперовий пакет, що нагадує висококласну шкіряну сумочку, круасан у формі півмісяця слугує гаманцем, доповненим золотим ланцюжком та монеткою для додаткового шарму.
Сумка коштує £50. Вишенькою на торті, а точніше маслом на круасані, є те, що всі кошти, отримані від цієї кампанії, будуть передані на благодійність.