Леся Українка заспівала у ролику українського бренду пива
26 Сер 2024, 13:26

Леся Українка заспівала у ролику українського бренду пива

Агенція BrainTank створила справжній культурний фурор, поєднавши безсмертну драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня» із сучасним звучанням.

Для цієї кампанії команда агенції використала кадри з вже існуючої кампанії Оболонь «Було і буде!».

Завдяки вдалому поєднанню класичної літератури та сучасного звучання, ролик знайшов відгук у серцях тисяч українців. Лише за кілька днів ролик на YouTube зібрав понад 200 000 переглядів, що свідчить про неймовірний інтерес до проєкту та актуальність творчості Лесі Українки й досі.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину