Леся Українка заспівала у ролику українського бренду пива
26 Сер 2024, 13:26

Леся Українка заспівала у ролику українського бренду пива

Агенція BrainTank створила справжній культурний фурор, поєднавши безсмертну драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня» із сучасним звучанням.

Для цієї кампанії команда агенції використала кадри з вже існуючої кампанії Оболонь «Було і буде!».

Завдяки вдалому поєднанню класичної літератури та сучасного звучання, ролик знайшов відгук у серцях тисяч українців. Лише за кілька днів ролик на YouTube зібрав понад 200 000 переглядів, що свідчить про неймовірний інтерес до проєкту та актуальність творчості Лесі Українки й досі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину