Леся Нікітюк закликала до прийняття себе у проєкті українського бренду одягу
02 Сер 2023, 13:29

Леся Нікітюк закликала до прийняття себе у проєкті українського бренду одягу

У зйомці проєкту українського бренду одягу Rikky Hype взяла участь українська телеведуча та волонтерка Леся Нікітюк. Серія роликів-присвят має на меті змусити забути про стереотипи і рамки, і прийняти себе різною — з макіяжем чи без, активною чи втомленою, успішною, або ж з факапами. 

Смілива, впевнена в собі Леся Нікітюк обрана героїнею кампейну як уособлення легкості та натхнення, а на кадрах відео представлені речі з останніх літніх лінійок марки: спортивний, повсякденний чи одяг для особливих моментів. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми хочемо надихнути глядачок почуватись впевненою щоденно, експериментувати, фарбуватися, як на найважливіше побачення та не фарбуватися взагалі, якщо так хочеться. Українська краса неоднорідна, але вона беззаперечна!
команда Rikky Hype

У рамках проєкту в Instagram бренду опубліковано три коротких ролики, об’єднані однією ідеєю абсолютного прийняття себе.

Розкажіть друзям про новину