Latto та Крістіна Агілера об’єднали хіп-хоп та оперу у ролику сервісу доставки їжі
13 Жов 2023, 13:09

Latto та Крістіна Агілера об’єднали хіп-хоп та оперу у ролику сервісу доставки їжі

Глобальна платформа доставки їжі на вимогу Just Eat представила наступну главу бренд-платформи «Did Somebody Say», залучивши поп-ікону Крістіну Агілеру та висхідну зірку хіп-хопу Latto до своєї останньої спільної глобальної кампанії.

Це перший раз, коли креативний бренд використовує двох артистів і два різні музичні жанри для своєї всесвітньо відомої платформи. Об’єднавши хіп-хоп енергію Latto з оперним вокалом Крістіни Агілери, Just Eat хотів продемонструвати дивовижний вибір та якість продуктів харчування, доступних у застосунку.

Спираючись на світовий успіх Snoop Dogg та Кеті Перрі, остання частина ролика продовжує захоплювати, розважати та дарувати радість дивовижним візуальним та музичним світом. Креатив демонструє той факт, що Just Eat не просто доставляє смачну їжу на винос, але й задовольняє всі потреби в їжі — від продуктів першої необхідності до вишуканих страв преміум-класу, таких як суші та гьодза.

Ролик, створений агентством McCann London, показує Latto та Крістіну Агілеру, одягнених у стилі бароко, яким пропонують їхні улюблені страви Just Eat, у той час як кур’єри доставки та оперні кавалери виконують навколо них складні хореографічні постановки.

Роб Вебстер та Алексей Бервіц, креативні директори McCann London, коментують кампанію: «Ми хотіли привнести елемент несподіванки в цю креативну кампанію, і завдяки нашим завжди сміливим клієнтам та дивовижним зусиллям усіх учасників, ця кампанія на кожному кроці вносить несподівані ноти — хіп-хоп та опера ніяк не можуть поєднуватися, але, на нашу радість та полегшення, це дійсно так і є».

Текст пісні демонструє не лише асортимент преміальних страв, продуктів і товарів, доступних на Just Eat, але й відображають зростання попиту на доставку їжі в нетрадиційні моменти, включаючи обіди, вечері та пізні сніданки.

Нова глобальна кампанія буде розміщена на ТБ, зовнішніх носіях, в кіно, соціальних мережах та на радіо, включаючи спеціальний диджитал-контент.

Кампанія стартувала у Великій Британії та Ірландії 13 жовтня. Протягом наступних місяців кампанія буде розгорнута на багатьох ринках, охоплюючи Європу, Канаду та Австралію.

Розкажіть друзям про новину