Кеті Перрі стала обличчям нової кампанії сервісу доставки їжі
20 Тра 2022, 11:22

Кеті Перрі стала обличчям нової кампанії сервісу доставки їжі

Поп-зірка Кеті Перрі стала обличчям першої глобальної кампанії Just Eat Takeaway.com, організації, що виникла в результаті злиття у 2020 році сервісів доставки їжі Just Eat у Великій Британії та Takeaway.com у Нідерландах.

За допомогою цієї нової кампанії після злиття бренд розширив свою платформу «Did Somebody Say» на 19 ринків і 20 мов по всьому світу, вперше увійшовши до Німеччини, Нідерландів, Польщі, Словаччини, Румунії, Ізраїлю, Бельгії, Люксембургу, Болгарії та Австрії.

У рекламі, створеній агентством McCann London, Кеті Перрі представляє свою версію джингла «Did Somebody Say Just Eat?».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після того, як кур’єр Just Eat прибуває в будинок Перрі, вона запрошує глядачів у подорож своїм чарівним світом, повним складних і барвистих костюмів, химерних персонажів, таких як маріонетки, що грають на піаніно, і величезного вибору їжі на кожний випадок в житті.

У фірмовому стилі Кеті Перрі текст пісні, включно з такими рядками, як «Papaya salad while I sing a ballad», демонструє різноманітність кухонь, доступних для замовлення в Just Eat.

Перрі була співавторкою музики та текстів разом із Крісом Пулі, агентством McCann London та командою, що стоїть за оригінальною піснею «Did Somebody Say Feat. Snoop Dogg». Відеорежисер Дейв Мейєрс, який раніше створював кліпи на хіти Перрі «Swish Swish» та «Firework», зняв рекламу з продюсерською компанією Radical Media.

Розкажіть друзям про новину