Nike China залучив найкращих спортсменів країни для створення надихаючого фільму для китайської молоді цього китайського Нового року.
Герої ролика: дворазова чемпіонка Великого шолома Лі На, легенда баскетболу Ї Цзяньлянь, зірка футболу Ван Шуан та олімпійський чемпіон та легкоатлет Лю Сян чарівним чином повернулися у дитинство.
У фільмі, створеному Wieden+Kennedy Shanghai, об’єдналися діпфейк технології та ігрове відео, щоб створити комп’ютерні обличчя, які зображають зірок спорту дітьми з великими мріями.
Разом з китайською тенісисткою-початківцем Ціньвень Чжен і британською тенісисткою Еммою Радукану глядачі приєднуються до майбутніх спортивних зірок за дитячим столом на китайській новорічній вечері, де вони обговорюють свої мрії та прагнення.
Кампанія Never Done Dreaming Big, яка народилася з розуміння того, що дітям покоління Z кидають виклик протилежні ідеї, що, хоча вони мають мріяти про більше, вони також мають бути раціональними та практичними, щоб досягти успіху в житті.
Кампанія підтримується другим анімаційним фільмом «The Bunny Run», в якому показано дитячу версію Су Бінтяня, найшвидшого спринтера Китаю, і розповідається про його любов до гонитви за кроликами, коли він був маленьким.