Креативники розробили брендинг для нейропротектора з екстракту мухомора
07 Жов 2024, 13:41

Креативники розробили брендинг для нейропротектора з екстракту мухомора

Креативна агенція banda розробила брендинг для продукту biotech-компанії Mindful Horizons — нейропротектора Muscimol One.

Фокус біотехнологічного виробництва Mindful Horizons — дослідження та розробка безпечних продуктів із вмістом мусцимолу, структурного аналога гамма-аміномасляної кислоти, що екстрагується з натуральної сировини, грибу Amanita Muscaria. Такі продукти зменшують рівень тривожності, людина стає більш сфокусованою, поліпшується якість сну. 

Креативники агенції наголосили на певних викликах під час процесу створення нового бренду. Серед них — уникнути порівняння з мікродозінгом, а також подолати можливі упередження та скептицизм щодо діючої речовини продукту, мусцимолу, отриманого з червоного мухомора (грибу, який часто ототожнюють з отрутою). 

Окрім цього, завданням було знайти золоту середину в комунікаціях: не уособлювати продукт з фармацевтичним ринком, але в той же час не перетворити його на «чудодійний засіб від мольфара». 

Muscimol One є природною альтернативою лікарським засобам, які поліпшують ментальне здоров’я. Саме діюча речовина «мусцимол» у складі червоного мухомору активує процес вивільнення гамма-аміномасляної кислоти, яка є найважливішим гальмівним нейромедіатором нервової системи людини і запускає природні гальмівні процеси у мозку. Потенційними споживачами такого продукту в Україні креативники вбачають кожного українця, який продовжує діяти попри внутрішні тривоги та зовнішні фактори. 

«Ми щиро віримо, що цей продукт додасть таким суперлюдям сил та наснаги рухатись вперед. Головним табу був образ «чарівної пігулки» від усіх негараздів. Ми вирішили відчути на собі ефект від продукту, для якого розробляємо брендинг. Багато хто з креативної команди розпочав курс мусцимолу на старті проєкту: ми ділилися з виробником власними спостереженнями, багато інсайтів лягли в створений брендинг. Наступним кроком було окреслити болі українців, щоб зрозуміти, як ефективно комунікувати властивості мусцимолу. Під час інтерв’ю з потенційними споживачами виявили, що люди шукають різні рішення однієї проблеми — тривожний стан, тривожне заціпеніння, коли життя наче поставлено на паузу — реальний ворог ментального здоров’я українців», — згадують учасники креативної групи

Так з’явився головний меседж кампанії: «Прибирає тривожність, повертає дієвість». Наступним завданням було обрати айдентику, яка б істотно відрізняла продукт з-поміж інших. Пакування, типографіка, палітра кольорів, обрані для бренду Muscimol One в Україні, візуально чимось нагадують лікарські засоби з голлівудських фільмів. Агенція тестувала різні варіанти з цільовою аудиторією, але саме такий стиль здобув прихильність респондентів.

Цікаво, що брендинг для Північної Америки геть інший через відсутність упередженого ставлення аудиторії до грибів: контейнер випуклий і схожий на мухомор. Дескриптор тлумачить, що це Forest grown Amanita mushroom — американці шукають природню альтернативу антидепрессантам та стимуляторам. 

Відрізняється також і стейтмент бренду. Для Північної Америки обрали назву Present Perfect, адресовану передусім американським мамам, депресія та вигорання серед яких — розповсюджене явище. Так у агенції народилась візія продукту в США: ефект як від медитації, але майже миттєвий, без зусиль. Комунікація побудована навколо меседжу «Meditation in a pill», що вельми доречно, адже в Штатах всі люблять отримувати все «тут і зараз», «натиснувши кнопку».

Розкажіть друзям про новину