Косметичний бренд створив лосьон для тіла із запахом людини, за якою сумуєш
05 Сер 2022, 10:24

Косметичний бренд створив лосьон для тіла із запахом людини, за якою сумуєш

Коли справа доходить до парфумерії та засобів для очищення тіла, нестачі в незвичайних ароматах немає.

Проте косметичний бренд, Phlur заснований інфлюенсеркою Крісель Лім, вигадав «Missing Person» — аромат, настільки популярний, що у списку очікування було 200 тисяч чоловік.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Chriselle Lim 🌟 (@chrisellelim)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Описаний як «делікатний аромат, що викликає звикання, та нагадує аромат шкіри вашої близької людини». Аромат доступний у вигляді гелю для душу та лосьйону.

Кажуть, що запах настільки пробуджує емоції, що б’юті-інфлюєнсер Мікайла Ногейра змушена була стримувати сльози після того, як відчула його.

«Такий розслаблений і водночас бадьорий, з ароматом свіжої, чистої шкіри, сяючою еластичною м’якістю, що заволодіває вашими почуттями».

Розкажіть друзям про новину