Косметичний бренд створив лосьон для тіла із запахом людини, за якою сумуєш
05 Сер 2022, 10:24

Косметичний бренд створив лосьон для тіла із запахом людини, за якою сумуєш

Коли справа доходить до парфумерії та засобів для очищення тіла, нестачі в незвичайних ароматах немає.

Проте косметичний бренд, Phlur заснований інфлюенсеркою Крісель Лім, вигадав «Missing Person» — аромат, настільки популярний, що у списку очікування було 200 тисяч чоловік.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Chriselle Lim 🌟 (@chrisellelim)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Описаний як «делікатний аромат, що викликає звикання, та нагадує аромат шкіри вашої близької людини». Аромат доступний у вигляді гелю для душу та лосьйону.

Кажуть, що запах настільки пробуджує емоції, що б’юті-інфлюєнсер Мікайла Ногейра змушена була стримувати сльози після того, як відчула його.

«Такий розслаблений і водночас бадьорий, з ароматом свіжої, чистої шкіри, сяючою еластичною м’якістю, що заволодіває вашими почуттями».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео