Протягом майже трьох складних років українські компанії продовжують розвиватися та підтримувати українців, адаптуючись під обставини, які принесла нам війна. Конкурс PR-кейсів цього року продемонструє, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.
Номінації Конкурсу PR-кейсів:
- PR-кампанія задля перемоги: Найкращі комунікаційні кейси в офлайні та або діджиталі, які допомагають у боротьбі зі спільним ворогом
- Соціальна відповідальність і вплив: за проєкти, що мають значний соціальний вплив та сприяють вирішенню актуальних соціальних проблем, включаючи допомогу ветеранам, переселенцям або постраждалим від війни
- Проєкт B2G: Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
- Корпоративний благодійний фонд: Бізнеси, що створили ефективний інструмент зі збору коштів для благодійних проєктів
- Найкраща digital-кампанія: За успішне використання цифрових платформ та
- інструментів у просуванні брендів, ідей чи соціальних ініціатив.
- PR-команда: Команди, що створюють лавмарк-бренди та реалізовують топові проєкти
- Відкритість топменеджера: Перші особи із сильним особистим брендом, що підсилюють репутацію компанії
- Бренд роботодавця: Компанії, які подають приклад сильного бренда роботодавця на ринку
- Спонсорський проєкт: Успішна інтеграція бренду у масштабний проєкт
- Антикризові комунікації: Ефективне вирішення кризових ситуацій та збереження репутації компанії
- Амбасадор бренду: Найкращі приклади співпраці з інфлюенсерами та блогерами у рамках PR-кампанії бренду
- Інновації в PR: за використання новітніх технологій і нестандартних рішень у PR-
кампаніях, які показали високі результати - Кращий PR для малого та середнього бізнесу: за проєкти, що допомогли малому чи
середньому бізнесу досягти значного успіху в умовах нестабільної економіки. - PR на міжнародному рівні: за проєкти, що спрямовані на зміцнення міжнародного
іміджу України, привернення уваги до українських проблем та ініціатив за кордоном - Найкращий внутрішній PR: за ефективні комунікації всередині організацій, які допомогли зміцнити корпоративну культуру та підвищити мотивацію працівників.
Заповнити анкету для участі в Конкурсі PR-кейсів можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 10 жовтня 23:59.
Участь у конкурсі платна. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі. Один кейс НЕ може бути поданий у декілька номінацій.
Кейси, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними станом на 2024 рік. На момент подачі анкети кейси мають бути завершені або мати проміжний результат.
Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.
Вартість участі:
- 1 номінація — 10 000 грн (без ПДВ);
- 2 номінації — 18 000 грн (без ПДВ);
- 3 номінації — 25 000 грн (без ПДВ);
Участь у конкурсі більшої кількості кейсів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.
Хто став найкращим у кожній з десяти номінацій, дізнаємося 30 жовтня під час PR марафону. Долучайтеся до Конкурсу PR-кейсів, аби поділитися результатами дієвої PR-активності з ринком!