MMR оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY.
Українські компанії працюють в умовах суцільної невизначеності та в режимі 24/7 створюють потужні проєкти, за якими цікаво спостерігати не тільки українській маркетинг-спільноті, а й усьому світові.
У рамках конкурсу MMR знайомить громадськість з актуальними проєктами українських компаній, агентств та благодійних фондів.
Проголосувати можна за проєкти в кожній із 8 номінацій:
- Brand Experience
- Соціальний маркетинг
- Штучний інтелект
- Ситуативний маркетинг
- Кампанія в соцмережах
- Кампанія за участі інфлюенсера
- Міжнародна кампанія
- Колаборація брендів
Голосування триватиме до 20 червня 23:59. Встигніть віддати голос за ваші проєкти-фаворити!
Також свою роботу розпочинає експертне журі. Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі та нагороджено під час офлайн MRKTNG марафону 25 червня. Не пропустіть!