Над проєктом, що мотивує людей до відповідальної адопції чотирилапих, бренд Club 4 Paws від Kormotech працював спільно із комунікаційною агенцією ISD Group та анімаційною студією Panic.
Комунікаційна кампанія про усвідомлене рішення петперентства «Тварина не подарунок» перемогла у категорії FILM & AUDIO на національному відбірковому конкурсі найкращих українських робіт у галузі реклами та комунікаційного дизайну ADC*UA Awards, що відбувся у Києві 30 травня.
Фундаментом комунікаційної кампанії «Тварина не подарунок» став проєкт відповідальної адопції Look 4 Paws, який бренд харчування для чотирилапих Club 4 Paws запустив у травні 2022 року. Проєкт працює з притулками, допомагаючи прилаштовувати тварин, і збільшує кількість відповідальних опікунів через поширення корисної інформації. Завдяки платформі адопції Look 4 Paws нові родини вже знайшли понад 1100 тварин. А у кінці 2023-го, напередодні різдвяних свят Club 4 Paws запустив кампанію-нагадування про те, що тварина — це не подарунок на жодне свято.
Юрій Ковалюк
керівник служби управління комерційними брендами компанії Kormotech
Притулки та соціальні ініціативи пропагують адопцію тварин. Але на жаль, дуже часто вони стикаються із тим, що люди повертають чотирилапих назад. Навіть породисті коти і собаки, придбані у заводчиків, мають всі шанси потрапити до притулків чи на вулицю, якщо їх петперенти не оцінили всю відповідальність компаньйонства з твариною. Проблема загострюється в період різдвяно-новорічних свят, адже тварин, на жаль, досі часто приносять додому як подарунок дітям чи друзям до свят.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Коли ми створюємо рекламні чи інформаційні кампанії, то запитуємо себе: «Чи наближає ця робота нас до майбутнього, в якому буде краще, ніж зараз?» Важливо створювати кампанії, які спонукатимуть людей задуматися про позитивні зміни, відповідальність, обовʼязки. Ми хотіли показати, що прирівнювати живу істоту до речі, яку дарують, — неетично і неправильно. Не кожен, хто отримує домашнього улюбленця в подарунок, готовий до відповідальності. І в результаті це стає однією з причин глобальної проблеми: безпритульних тварин стає так багато, що притулки і небайдужі люди не здатні врятувати всіх.
Сергій Пронькін
керівник проєктної команди ISD Group
Комунікаційна кампанія «Тварина не подарунок» отримала резонанс та змусила замислитися над етичною стороною «пухнастих» подарунків. В Club 4 Paws планують комунікувати цей проєкт щорічно аби поширювати інформацію та створювати гуманніше й відповідальніше ставлення до тварин як до компаньйонів, а не власності чи аксесуару.