Посилення рекламних обмежень в Австралії є справжньою проблемою для брендів, що займаються сексуальним здоров’ям, але Lovehoney продовжує розміщувати свою рекламу.
Оскільки регуляторні органи забороняють навіть згадувати про секс-іграшки, агентство Leith знайшло спосіб сказати все… не кажучи нічого. Двоє коханців, обійнявшись, продовжують насолоджуватися сексуальною ейфорією протягом дня, а в кінці чути знайомий гучний звук… електричної зубної щітки. А ви про що подумали?
«Feel the Lovehoney» — це не дикий секс, якого очікують від контенту, присвяченого сексуальному благополуччю. Натяки, гумор і пустощі виконують свою роботу, просуваючи образ бренду «радість сексу», не стаючи забороненим контентом.