Коли не можна сказати прямо: як бренд секс-іграшок рекламує задоволення без слів
27 Чер 2025, 13:22

Коли не можна сказати прямо: як бренд секс-іграшок рекламує задоволення без слів

Посилення рекламних обмежень в Австралії є справжньою проблемою для брендів, що займаються сексуальним здоров’ям, але Lovehoney продовжує розміщувати свою рекламу.

Оскільки регуляторні органи забороняють навіть згадувати про секс-іграшки, агентство Leith знайшло спосіб сказати все… не кажучи нічого. Двоє коханців, обійнявшись, продовжують насолоджуватися сексуальною ейфорією протягом дня, а в кінці чути знайомий гучний звук… електричної зубної щітки. А ви про що подумали?

«Feel the Lovehoney» — це не дикий секс, якого очікують від контенту, присвяченого сексуальному благополуччю. Натяки, гумор і пустощі виконують свою роботу, просуваючи образ бренду «радість сексу», не стаючи забороненим контентом.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео