Клуб креативців України ADC*UA презентував нову айдентику, яку створив почесний член клубу Микола Коваленко, графічний дизайнер та засновник Mykola Kovalenko Studio.
Новий знак логотипу ADC*UA має цікаву семантику — це і стилізований Український тризуб, що підкреслює унікальність української спільноти в європейській родині клубів, і водночас символ ручки, олівця або маркера, що є популярним символом креативності.
Костянтин Шнайдер, президент ADC*UA, креативний директор Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic та Saatchi & Saatchi Ukraine, прокоментував нову айдентику клубу: «Клуб креативців України ADC*UA — це спільнота неймовірно талановитих, активних, креативних людей. Найкращих представників та представниць рекламної креативної індустрії України.
Війна не залишає нам вибору, як тільки еволюціонувати, зростати, змінюватися на краще і робити це швидше, ніж будь-коли. Сьогодні ми презентуємо оновлену айдентику ADC*UA, яка є наочним підтвердженням нашої готовності рухатися далі.
Я — щасливий, що до створення нового логотипу долучився почесний член клубу Микола Коваленко. Український графічний дизайнер імʼя якого добре знають поза межами України, не в останню чергу завдяки його мінімалістичним, глибоким та пронизливим роботам присвяченим російсько-українській війні. Нехай це оновлення айдентики клубу символізує нашу готовність діяти, створювати нові проєкти, об’єднувати креативну спільноту, робити все задля того, щоб Український креатив надихав увесь світ».
Оновлення айдентики стало однією з перших ініціатив Костянтина Шнайдера, нового Президента клубу ADC*UA.
Клуб креативців України ADC*UA є професійним об’єднанням креативних директорів та інших фахівців з рекламно-комунікаційної сфери в Україні. Його місія — розвивати галузь, запроваджувати стандарти рекламної індустрії, підтримувати професійний рівень та освіту. Клуб ADC*UA було засновано у 2009 році і є локальним представництвом європейського клубу ADCE. Це єдиний клуб клубів в Європі, який об’єднує 22 місцевих професійних клуби з 20 країн в одній організації.