Клієнтів кав’ярні обслуговує ведмежа лапа
17 Сер 2022, 12:58

Клієнтів кав’ярні обслуговує ведмежа лапа

З моменту відкриття у грудні 2020 року Hinichijou в Шанхаї став об’єктом місцевого захоплення. Клієнтів обслуговує ведмежа лапа через дірку у стіні закладу.

Лапа вказує на QR-код, який мають використовувати люди, щоб замовити дозу кофеїну на день. Як зазначається у нещодавній публікації газети Гонконгу South China Morning Post, кафе наймає лише персонал з інвалідністю.

Клієнти роблять свої замовлення через систему QR-коду, а баристи подають каву через дірку. Зрештою, вони потискають один одному руки, щоб попрощатися. У кафе подають лише замовлення на винос, і працівники мають стежити за монітором безпеки, щоб бачити, коли приходять клієнти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ставши вірусною сенсацією, малий бізнес з того часу відкрив вісім інших філій у Шанхаї, загалом близько двох десятків співробітників під його крилом, більшість з яких мають порушення слуху або мови.

Співзасновник компанії сказав, що ідея використовувати ведмежу лапу для подачі кави була натхненна двома баристами, які не хотіли бути поміченими публікою.

Це талановиті люди, яким, найімовірніше, відмовили б в іншому місці: один бариста, який не чує та не говорить, став чемпіоном загальнонаціонального конкурсу барист з обмеженими можливостями у 2019 році; інший має шрами від опіків на обличчі.

Hinichijou тепер прагне прийняти більше людей з порушеннями зору. Вже є один заклад, яким керують двоє співробітників із порушенням зору.

Розкажіть друзям про новину