Засоби побутової хімії Ajax живуть під кухонною раковиною в австралійських домогосподарствах з 50-х років. За цей час вони бачили майже всі безлади, які тільки можна собі уявити, і остання кампанія бренду прагне назвати кожен із них.

Від Spagbombs до Milkquakes — «Dictionary Of Disasters» Ajax називає повсякденні неприємності, що можуть виникнути у побуті.
«Dictionary Of Disasters» — це дотепне портфоліо, що поєднує побутові катастрофи та природні катаклізми. Кампанія охопила зовнішню, цифрову та соціальну рекламу в Австралії та Новій Зеландії, позиціонуючи Ajax як надійний багатофункціональний очищувач, який швидко та легко впорається з брудними моментами, щоб ви могли більше насолоджуватися життям і менше хвилюватися про наслідки.
Кампанія вже вийшла за межі кухні: по всьому місту почали з’являтися автобусні зупинки, вкриті спагеті та смузі.