Кількість юзерів Instagram зменшилась на 2,5 млн: аудиторія соцмереж в Україні під час війни
21 Лип 2022, 10:14

Кількість юзерів Instagram зменшилась на 2,5 млн: аудиторія соцмереж в Україні під час війни

Повномасштабна війна росії проти України призвела до величезної хвилі міграції українців, що вплинуло і на диджитал-ландшафт. Різко впав Instagram — майже на 2,5 млн, до 13,2 млн користувачів (без урахування Донецької та Луганської областей). Про це йдеться у новому дослідженні соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. 

Хоча станом на січень 2022 року аудиторія Facebook та Instagram в Україні фактично зрівнялась (різниця була менш як 100 тисяч користувачів), за останні пів року розрив між соцмережами різко зріс. Кількість українських юзерів Facebook зменшилась на 150 тис. — до 15,6 млн. Натомість Instagram обвалився одразу на 2,5 млн — до 13,2 млн користувачів.

Такий контраст можна гіпотетично пояснити кількома причинами: пропорційно більша кількість користувачів Instagram виїхала закордон; або ж українці стали менш активно користуватися Instagram (мережа зараховує користувачів, які були активними протягом 30 днів); або ж частково Facebook може по-іншому визначати географічну прив’язку користувача, ніж Instagram (наприклад, якщо людина виїхала до Польщі, то Facebook може зарахувати її до української аудиторії, а Instagram — вже до польської).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Проникнення Instagram зменшилося в усіх областях та майже усіх обласних центрах. Найбільше частка користувачів соцмережі впала у регіонах, які після 24 лютого опинилися в окупації та там, де ведуться чи велися бойові дії (Харківська, Херсонська, Миколаївська, Київська та Запорізька області). Проникнення Facebook впало у більшості регіонів та обласних центрів.

Аудиторія, яку можна охопити рекламними інструментами Meta — 23,1 млн.

Серед молодшої аудиторії українців,18-35 років, понад 60% користуються Facebook, а понад 70% — Instagram. Instagram випереджає Facebook серед користувачів до 29 років. 

Жіноча аудиторія, як і раніше, переважає чоловічу у Facebook та Instagram.

Розкажіть друзям про новину