KFC створила хендмейд-білборди
17 Кві 2025, 10:58

KFC створила хендмейд-білборди

78% французів не знають, що тендери KFC виготовляються вручну на місці, щодня. Це справжня «сліпа пляма» з реальним впливом на ринок, де ручна робота асоціюється з якістю та автентичністю — і втрата конкурентної переваги на тлі брендів, що покладаються на масове виробництво.

Тож команда подумала: чому б не застосувати той самий метод до рекламної кампанії?

Завдяки ініціативі «Handmade Billboards» від агенції Havas Paris, KFC відходить від класичної зовнішньої реклами і представляє щось абсолютно унікальне: на 100% ручна робота, на 100% ексклюзивний формат.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен білборд був намальований від руки, безпосередньо на місці. Ніяких файлів. Ніякого друку. Лише чистий постер, жирний червоний маркер, 73 локації та неймовірний дует: член команди KFC, який навчався як кулінарії, так і ілюстрації та технік JCDecaux, який координує логістику та виконання. У результаті — унікальне творіння, так само, як і тендери KFC.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео