Телевізійний рекламний ролик KFC «Бездонне відро» став сенсацією у соціальних мережах, отримавши похвалу за приголомшливий візуальний ряд і нестандартний, дотепний гумор. Зняте у чарівному маленькому містечку в самому серці Південної Африки, це захоплююче відео демонструє страву KFC у спосіб, що поєднує фірмову дотепність бренда з кінематографічним артистизмом.
Рекламний ролик, створений у співпраці з агенцією Ogilvy South Africa та спродюсований Darling Films South Africa, оживляє культову промо-акцію «KFC Bucket» крізь об’єктив Зі Нтулі, режисера, відомого умінням створювати культурно релевантний та візуально вражаючий контент.
Снуз Камбува, виконавчий креативний директор Ogilvy South Africa, ділиться своїм захопленням від проєкту: «Коли Ogilvy та KFC вирішили запустити неймовірну промо-акцію, що пропонує південноафриканцям шанс виграти відро KFC, у якому ніколи не закінчується курка, ми знали, що робота повинна відображати культову спадщину відра KFC та неперевершену курку за оригінальним рецептом. Саме тут з’явилася команда Darling і режисер Зі Нтулі, які втілили концепцію в життя з винятковою креативністю. Вони взяли і без того чудову рекламну кампанію і перетворили її на ще більш незабутню історію. Зі дійсно оживив магію на екрані завдяки своєму сміливому та інноваційному фірмовому стилю».