KFC розмістив мінібілборди у відерцях з крильцями
25 Гру 2023, 16:54

KFC розмістив мінібілборди у відерцях з крильцями

Мережа ресторанів фаст-фуду KFC Thailand встановила мініатюрні білборди у відерцях з курячими крильцями, щоб розповісти тайцям про свою безкоштовну доставку.

Білборди заховані в пунктах видачі їжі під різними офісними будівлями та житловими комплексами по всьому Бангкоку. Вони підсвічуються в темряві повідомленням «Безкоштовна доставка KFC».

Приклади повідомлень включають: «Хочеш забрати мене? Тому що тепер у мене безкоштовна доставка», «Не знаю, як у інших, але у KFC є безкоштовна доставка», «Забираєш щось? Візьми безкоштовну доставку KFC», «Не хочу бути тут, хочу бути з тобою — з безкоштовною доставкою KFC».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пак Ваннасірі, головний креативний директор Wunderman Thompson Thailand та провідний креативний партнер KFC, зазначив: «Ми створили ці мініатюрні білборди, які до найдрібніших деталей нагадують гігантські рекламні білборди, навмисно прагнучи, щоб вони привертали до себе увагу — саме в цей вирішальний час, коли KFC у всіх на слуху».

Загадкова концепція білборду у відерці привертає увагу і викликає цікавість завдяки самому способу розміщення. Оскільки люди в офісних будівлях і житлових комплексах замовляють їжу, централізовані «точки видачі» не оминути, що забезпечує у свою чергу обговорюваність.

Директор з маркетингу KFC Thailand Сухайл Лімбада заявив: «Як провідний бренд смажених курчат, який завоював серця багатьох, ми прагнемо створювати унікальні нові враження для наших клієнтів за допомогою креативних, смачних і несподіваних ідей. Наша мета — створити досвід, який резонує із самобутністю, віддзеркалюючи радісну та доступну для всіх природу бренду, а також його глибоке розуміння своїх шанувальників. Кампанія не тільки демонструє індивідуальність бренду, але й щиро відображає його намір зробити новорічний подарунок для всіх, сприяючи радісним моментам у святковий сезон».

Розкажіть друзям про новину