13 Чер 2023, 16:27

Кампанія Heineken відзначила орфографічні помилки у назві компанії

Міжнародний пивний бренд Heineken святкує своє 150-річчя за допомогою грайливої кампанії, що включає в себе складну для вимови назву.

Hinekken чи Heniken? Нова кампанія бренду Heineken говорить: «Яка різниця?».

Heineken представив нову глобальну кампанію, у якій вшановує свою 150-річну історію, розповідаючи про те, як неправильно писали його назву, як неправильно подавали пиво і як добре проводили час.

Кампанія була натхненна словами Фредді Гейнекена, який перетворив сімейну пивоварню на багатомільярдну компанію: «Я не продаю пиво, я продаю gezelligheid» (нідерландською мовою — «хороші часи»).

«Ми відкриті до того, як наші споживачі звертаються до нас, як вони пишуть і називають нас, і як вони п’ють Heineken, тому що ми знаємо, що це не має значення», — сказав Брем Вестенбрінк, глобальний керівник бренду Heineken.

«Протягом нашої 150-річної історії ми зрозуміли, що хороші часи — це не те, що ми робимо правильно, а умови, місця та люди, з якими ми можемо насолоджуватися пивом. Хоча те, як ми насолоджуємося гарними моментами, могло змінитися і відрізнятися в кожній з 192 країн, де ми продаємося, потреба в гарних моментах залишається незмінною і незмінною, як і наше пиво. Отже, ця кампанія є святкуванням цього універсального спільного досвіду, а також радості, яку може приносити людям якісне спілкування та людський зв’язок, так чи інакше», — заявив бренд-директор Heineken Брем Вестенбрінк.

Центральним елементом кампанії є безтурботний рекламний ролик, який показує, як люди по всьому світу пов’язують соціальні моменти з культовою зеленою пляшкою. Однак у ці моменти Heineken не завжди використовується так, як задумав бренд: від татуювання з неправильно написаним логотипом до пива, яке подають з льодом, лаймом і соломинкою.

Рекламний ролик був розроблений рекламним агентством Le Pub з групи Publicis Groupe.

«Протягом 150 років Heineken — це більше, ніж просто пивний бренд. Завдяки своїй дотепній, відкритій та релевантній поведінці, він забезпечив глобальну послідовність та сильну локальну присутність», — сказав Бруно Бертеллі, генеральний директор LePub, головний виконавчий директор Publicis Worldwide та головний виконавчий директор Publicis Groupe в Італії.

«Багато хто може подумати, що такий культовий бренд має дбати про те, як його пишуть чи сприймають у світі. Насправді, Heineken вважає, що поки його цінують і люди отримують задоволення, справжній gezelligheid досягнутий. Саме тому ми створили незвичайну ювілейну кампанію, яка не є самосвяткуванням і не фокусується на репутації та історії Heineken, а на тому, як цим напоєм насолоджуються у всьому світі».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео