Кампанія Heineken відзначила орфографічні помилки у назві компанії
13 Чер 2023, 16:27

Кампанія Heineken відзначила орфографічні помилки у назві компанії

Міжнародний пивний бренд Heineken святкує своє 150-річчя за допомогою грайливої кампанії, що включає в себе складну для вимови назву.

Hinekken чи Heniken? Нова кампанія бренду Heineken говорить: «Яка різниця?».

Heineken представив нову глобальну кампанію, у якій вшановує свою 150-річну історію, розповідаючи про те, як неправильно писали його назву, як неправильно подавали пиво і як добре проводили час.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія була натхненна словами Фредді Гейнекена, який перетворив сімейну пивоварню на багатомільярдну компанію: «Я не продаю пиво, я продаю gezelligheid» (нідерландською мовою — «хороші часи»).

«Ми відкриті до того, як наші споживачі звертаються до нас, як вони пишуть і називають нас, і як вони п’ють Heineken, тому що ми знаємо, що це не має значення», — сказав Брем Вестенбрінк, глобальний керівник бренду Heineken.

«Протягом нашої 150-річної історії ми зрозуміли, що хороші часи — це не те, що ми робимо правильно, а умови, місця та люди, з якими ми можемо насолоджуватися пивом. Хоча те, як ми насолоджуємося гарними моментами, могло змінитися і відрізнятися в кожній з 192 країн, де ми продаємося, потреба в гарних моментах залишається незмінною і незмінною, як і наше пиво. Отже, ця кампанія є святкуванням цього універсального спільного досвіду, а також радості, яку може приносити людям якісне спілкування та людський зв’язок, так чи інакше», — заявив бренд-директор Heineken Брем Вестенбрінк.

Центральним елементом кампанії є безтурботний рекламний ролик, який показує, як люди по всьому світу пов’язують соціальні моменти з культовою зеленою пляшкою. Однак у ці моменти Heineken не завжди використовується так, як задумав бренд: від татуювання з неправильно написаним логотипом до пива, яке подають з льодом, лаймом і соломинкою.

Рекламний ролик був розроблений рекламним агентством Le Pub з групи Publicis Groupe.

«Протягом 150 років Heineken — це більше, ніж просто пивний бренд. Завдяки своїй дотепній, відкритій та релевантній поведінці, він забезпечив глобальну послідовність та сильну локальну присутність», — сказав Бруно Бертеллі, генеральний директор LePub, головний виконавчий директор Publicis Worldwide та головний виконавчий директор Publicis Groupe в Італії.

«Багато хто може подумати, що такий культовий бренд має дбати про те, як його пишуть чи сприймають у світі. Насправді, Heineken вважає, що поки його цінують і люди отримують задоволення, справжній gezelligheid досягнутий. Саме тому ми створили незвичайну ювілейну кампанію, яка не є самосвяткуванням і не фокусується на репутації та історії Heineken, а на тому, як цим напоєм насолоджуються у всьому світі».

Розкажіть друзям про новину