Бренд розкішних аксесуарів Jimmy Choo представив колаборацію з французьким будинком моди Jean Paul Gaultier.
Кампанія за участі світової поп-зірки Кайлі Міноуг має на меті об’єднати творчість двох брендів та народилася зі спільного бачення жіночності, розширення можливостей і впевненості.
Спільно розроблена креативним директором Jimmy Choo Сандрою Чой та креативним директором Jean Paul Gaultier Флоранс Тет’є, колекція відсилає до архівної спадщини обох брендів та вшановує її.
«Мода для мене завжди була про співпрацю з творчими однодумцями та особисте самовираження. Jean Paul Gaultier та Jimmy Choo були частиною моєї модної подорожі, і я дуже рада працювати з ними обома, щоб відзначити цю виняткову колекцію», — говорить Міноуг.
У кампанії Кайлі продемонструвала нову колекцію взуття і перевтілилась в сучасну пін-ап героїню.
Колаборація поєднує коди та енергетику брендів Jean Paul Gaultier та Jimmy Choo.
Колекція спирається на тату-мотиви, корсетні деталі, тромплей-ефекти та фабричні інновації: шнурівка та вбивчі підбори, металеві мюлі, прикрашені фурнітурою з ланцюжків, підбори, всипані кристалами, джинсові чоботи, а також туфлі, прикрашені крихітними скульптурами Ейфелевої вежі та Біг-Бена, які є нагадуванням про англо-французький характер колаборації.