Кайлі Міноуг стала обличчям колаборації Jean Paul Gaultier та Jimmy Choo
20 Жов 2023, 13:52

Кайлі Міноуг стала обличчям колаборації Jean Paul Gaultier та Jimmy Choo

Бренд розкішних аксесуарів Jimmy Choo представив колаборацію з французьким будинком моди Jean Paul Gaultier.

Кампанія за участі світової поп-зірки Кайлі Міноуг має на меті об’єднати творчість двох брендів та народилася зі спільного бачення жіночності, розширення можливостей і впевненості.

Спільно розроблена креативним директором Jimmy Choo Сандрою Чой та креативним директором Jean Paul Gaultier Флоранс Тет’є, колекція відсилає до архівної спадщини обох брендів та вшановує її.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Мода для мене завжди була про співпрацю з творчими однодумцями та особисте самовираження. Jean Paul Gaultier та Jimmy Choo були частиною моєї модної подорожі, і я дуже рада працювати з ними обома, щоб відзначити цю виняткову колекцію», — говорить Міноуг.

У кампанії Кайлі продемонструвала нову колекцію взуття і перевтілилась в сучасну пін-ап героїню.

Колаборація поєднує коди та енергетику брендів Jean Paul Gaultier та Jimmy Choo.

Колекція спирається на тату-мотиви, корсетні деталі, тромплей-ефекти та фабричні інновації: шнурівка та вбивчі підбори, металеві мюлі, прикрашені фурнітурою з ланцюжків, підбори, всипані кристалами, джинсові чоботи, а також туфлі, прикрашені крихітними скульптурами Ейфелевої вежі та Біг-Бена, які є нагадуванням про англо-французький характер колаборації.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео