Instagram, схоже, прагне скористатися невизначеністю TikTok у США. Як повідомляється, компанія Meta розглядає ідею зробити Reels окремим застосунком.
Видання Information отримало інформацію від анонімного джерела, яке підслухало, як глава Instagram Адам Моссері обговорював цю ідею зі співробітниками на початку цього тижня. За даними видання, застосунок Reels стане частиною ініціативи під кодовою назвою Project Ray, покликаної допомогти Instagram краще конкурувати з TikTok. План передбачає покращення рекомендацій щодо контенту в Instagram, а також надання американським користувачам більшої кількості трихвилинних відео Reels.
Наразі TikTok все ще перебуває під забороною, хоча в січні йому було надано 75-денну відстрочку. За той короткий час, поки TikTok був видалений з магазинів застосунків, Instagram випустив новий застосунок Edits — по суті, власну версію CapCut, програми для редагування відео, що належить материнській компанії TikTok — ByteDance.
Наразі невідомо, чи буде Reels справді застосунком, але Meta та Instagram шукають способи заробити на неминучому видаленні TikTok з американських магазинів застосунків.