Instagram впровадив вбудований інструмент планування для всіх професійних облікових записів у своєму додатку. Новий інструмент дозволяє компаніям та креаторам заздалегідь планувати свої публікації без необхідності використання сторонніх програм або Creator Studio.
SMM та креатори соціальних мереж вже давно покладаються на сторонні інструменти для планування публікацій у Instagram, тому новий інструмент планування, ймовірно, змінить правила гри.
За допомогою нового інструменту компанії та креатори зможуть планувати публікації, Reels та інше прямо в додатку до 75 днів вперед.
Після створення публікації, можна отримати доступ до інструменту планування, натиснувши «Додаткові налаштування». А далі – «Запланувати цей пост». Тоді буде запропоновано вибрати час та дату публікації. Можна повернутися до стрічки повідомлень Instagram і натиснути «розклад». Креатори та компанії зможуть бачити заплановані публікації у розділі «Запланований контент». Розділ також дозволяє перепланувати контент, якщо це необхідно.
Запуск нового інструменту не став несподіванкою з огляду на те, що дослідник додатків Алессандро Палуцці зазначив, що Instagram працював над функцією планування ще в липні.
Instagram не повідомив, чи отримають звичайні облікові записи доступ до інструменту планування у додатку. Варто зазначити, що будь-хто може перейти на професійний обліковий запис, перейшовши в налаштування свого облікового запису.