Ініціатива з адопції чорних собак провела власну Чорну п’ятницю
27 Лис 2023, 12:15

Ініціатива з адопції чорних собак провела власну Чорну п’ятницю

У Чорну п’ятницю креативна агенція DDB Romania, у партнерстві з притулком Kola Kariola та за підтримки бренду корму для тварин Thank’Q Pet Food, розпочала кампанію «Black Pet Friday». Ця ініціатива має на меті запропонувати можливості для адопції чорних собак, показуючи, що ці чотирилапі такі ж доброзичливі та чарівні, як і всі інші собаки, незважаючи на забобони, що їх оточують.

Black Pet Friday має на меті зняти стигму, пов’язану з явищем, відомим як «синдром чорного собаки», що є поширеною проблемою на місцевому та міжнародному рівнях. Ця проблема призвела до того, що чорних собак уникають брати в сім’ю на тій підставі, що вони менш дружелюбні або агресивні. Мета кампанії — привернути увагу громадськості до цього явища і змінити колективне сприйняття, щоб збільшити кількість усиновлень чорних собак, як з притулку Kola Kariola, так і з інших притулків.

«Black Pet Friday — це реальна можливість прилаштувати чорних собак у притулках. Завдяки нашому креативному підходу до кампанії ми показуємо, що ці чотирилапі заслуговують на таку ж любов та увагу, як і будь-які інші собаки. Black Pet Friday запрошує людей покращити своє щастя, взявши додому собаку, яка даруватиме їм безумовну любов», — ствердила Роксана Ніта, виконавча креативна директорка DDB Romania.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Основним елементом кампанії є відеоролик, який створений у стилі, схожому на рекламу товарів в акціях до Чорної п’ятниці. У випадку цієї кампанії «гаджети» представлені чотирма чорними собаками, що підкреслює ідею про те, що їх придбання забезпечить «апгрейд до щастя». Відео закінчується потужним меседжем: «У чорних собак на 50% менше шансів бути всиновленими, ніж у інших собак. У цю Black Pet Friday оберіть найвищий рівень безумовної любові».

https://www.youtube.com/watch?v=GrScrogxi1w&ab_channel=KolaKariola

«Black Pet Friday — це ініціатива, яка нас глибоко зворушує. Асоціація Kola Kariola присвячує свою діяльність захисту та піклуванню про безпритульних собак, а чорні собаки потребують нашої допомоги більше, ніж будь-коли, оскільки через існуючі упередження ними нехтують і забувають про них. Цією кампанією ми сподіваємося відкрити серця і домівки людей для цих чарівних чотирилапих, які дійсно заслуговують на другий шанс», — заявив Маріус Кірке, віце-президент притулку Kola Kariola.

«Ми пишаємося тим, що підтримуємо цю ініціативу, яка має на меті показати, що ці чотирилапі є унікальними особистостями, сповненими любові та відданості. Black Pet Friday — це не просто кампанія з адопції, а вираз нашої солідарності з чорношерстими собаками. За допомогою Black Pet Friday ми хочемо принести в домівки людей технології справжньої безумовної любові, які змінять життя тих, хто відкриє їм своє серце», — зазначила Джорджиана Джорджіу, маркетинг-менеджерка бренду Thank’Q.

У рамках кампанії на спеціальному веб-сайті представлені чорні собаки з притулку. Кампанія також буде просуватися на телебаченні, за допомогою реклами та спеціального брендингу на різних новинних сайтах, сайтах про стиль життя та тварин, а також за допомогою реклами на платформах соціальних мереж (YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok). Для посилення меседжу також співпрацюють з інфлюенсерами, які підтримують ініціативу.

Розкажіть друзям про новину