IKEA використала гру слів у новій зовнішній кампанії
21 Вер 2022, 10:33

IKEA використала гру слів у новій зовнішній кампанії

IKEA запустила загальнонаціональну зовнішню діджитал кампанію, використовуючи гру слів, щоб продемонструвати деякі свої найпопулярніші літні товари та спонукати покупців відвідати місцеві магазини IKEA.

Кампанія була розроблена рекламними агентствами iProspect та Posterscope, а креатив – агентством Mother. Вона спрямована на те, щоб привернути увагу шанувальників IKEA та домогосподарок, за допомогою безлічі творчих втілень, у яких продукти IKEA вміло включаються до постерів у стилі ребуса.

Кампанія з’явилася на більш як 750 діджитал місцях на головних вулицях країни до 22 серпня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Представник ІКЕА сказав: «Ця кампанія продовжує нашу давню традицію створення рекламних кампаній, що привертають увагу, в яких представлені наші продукти, але не продаються відкрито. У цій кампанії ми використовували виняткові та найвідоміші творчі аспекти зовнішньої реклами, поєднуючи прості, але визначні тексти та зображення, щоб привернути увагу перехожих і, зрештою, направити їх до магазину».

Карен Уокіншоу з компанії Posterscope додала: «Завдяки можливості доставляти конкретні повідомлення потрібним людям, у потрібний час та у потрібному місці, зовнішня реклама – це ідеальне середовище для IKEA. Яскраві творчі рішення чудово поєднуються з сильними сторонами поза межами дому і поєднують у собі як високоефективні повідомлення бренду, так і спрямовані повідомлення, які стимулюють відвідуваність і, зрештою, продаж».

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel