IKEA використала гру слів у новій зовнішній кампанії
21 Вер 2022, 10:33

IKEA використала гру слів у новій зовнішній кампанії

IKEA запустила загальнонаціональну зовнішню діджитал кампанію, використовуючи гру слів, щоб продемонструвати деякі свої найпопулярніші літні товари та спонукати покупців відвідати місцеві магазини IKEA.

Кампанія була розроблена рекламними агентствами iProspect та Posterscope, а креатив – агентством Mother. Вона спрямована на те, щоб привернути увагу шанувальників IKEA та домогосподарок, за допомогою безлічі творчих втілень, у яких продукти IKEA вміло включаються до постерів у стилі ребуса.

Кампанія з’явилася на більш як 750 діджитал місцях на головних вулицях країни до 22 серпня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представник ІКЕА сказав: «Ця кампанія продовжує нашу давню традицію створення рекламних кампаній, що привертають увагу, в яких представлені наші продукти, але не продаються відкрито. У цій кампанії ми використовували виняткові та найвідоміші творчі аспекти зовнішньої реклами, поєднуючи прості, але визначні тексти та зображення, щоб привернути увагу перехожих і, зрештою, направити їх до магазину».

Карен Уокіншоу з компанії Posterscope додала: «Завдяки можливості доставляти конкретні повідомлення потрібним людям, у потрібний час та у потрібному місці, зовнішня реклама – це ідеальне середовище для IKEA. Яскраві творчі рішення чудово поєднуються з сильними сторонами поза межами дому і поєднують у собі як високоефективні повідомлення бренду, так і спрямовані повідомлення, які стимулюють відвідуваність і, зрештою, продаж».

Розкажіть друзям про новину