ІКЕА перетворила стрес від складання меблів на рекламу до Дня закоханих
14 Лют 2024, 10:41

ІКЕА перетворила стрес від складання меблів на рекламу до Дня закоханих

До Дня святого Валентина ІКЕА Greece запустила кампанію, яка обігрує загальновідоме відчуття, що збірка меблів може бути стресовим завданням. Вона показує чотири різні сценарії, у яких виготовлення меблів стає трохи цікавішим.

Але кожен принт натякає на те, що стрес, пов’язаний зі складанням виробів ІКЕА, насправді може бути позитивним моментом для закоханих.

«Якщо вас це може звести з розуму, то вас це може завести. Відсвяткуйте День святого Валентина правильно», — йдеться у примірнику, поряд із позначками часу різних активностей.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Рекламу створила креативна агенція The Newtons Laboratory, яка випустила свою першу роботу для шведського ритейлера в серпні минулого року.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео