Війна та соціальні негаразди, спричинені нею, стали каталізатором появи великої кількості проектів та ініціатив, які допомагають людям долати виклики часу. Багато потужних ідей, на жаль, залишаються непомітними через брак уваги до них. Найперше, що слід зробити після реєстрації громадської організації чи благодійного фонду, це — потурбуватися про впізнаваність та позиціонування.
Ми у Vandog маємо величезний досвід створення не тільки комерційних, а й соціальних брендів. Це життєво важлива складова для процвітання проекту. На декількох прикладах кейсів, розроблених для Фонду в області народонаселення в Україні (UNFPA), виставки «Поговори зі мною» для Фундації Катерини Осадчої та UNICEF, мультимедійного проекту Plus 1, розкажу про сім переваг, що дає якісний брендинг будь-якому соціальному проекту.
Ідентичність
Брендинг допомагає соціальним проектам створити унікальну ідентичність, яка відрізняє їх від інших ініціатив. Це дозволяє їм сформувати сильний імідж і з’єднатися з цільовою аудиторією. Вдало створена ідентичність сприяє більшій залученості та увазі.
Життєстійкість
Коли у проєкта є розроблений брендинг з визначеними позиціонуванням, айдентикою, повідомленням тощо, він легше перенесе непрості часи, бо чітко окреслена ідея та ідентичність нагадуватимуть про важливі соціальні зміни, яких варто досягати попри все.
Визнання
Ефективний брендинг сприяє визнанню проєкта серед цільової аудиторії, партнерів та спонсорів. Коли люди знають та розуміють мету проекта, вони більше схильні підтримати його.
Довіра
Брендинг допомагає розбудові довіри та репутації проекту. Якщо люди знають, що проект має чіткі цілі та цінності, вони більш схильні довіряти йому та брати участь у його діяльності.
Зв’язок
Брендинг є важливим для підтримки емоційного зв’язку з аудиторією. Соціальні проекти часто мають на меті вирішення проблем або змінити життя людей на краще. Ефективний брендинг допомагає створити емоційну взаємодію з аудиторією, що сприяє підтримці проекту.
Співпраця
Брендинг є ключовим для залучення партнерів, спонсорів та волонтерів. Організації та індивідууми, які мають схожі цінності та цілі, більше схильні співпрацювати з проектом, якщо він має сильну та визначену ідентичність.
Впізнаваність
Сила бренду, що миттєво викликає набір асоціацій з проектом. Це допомагає швидко збирати гроші, ініціювати нові соціальні тренди, успішно знаходити бажане партнерство та колаборації.
Тому, коли йдеться про роботу над новим значущим соціальним проектом, варто почати зі створення унікального брендингу.