Компанія Huggies, що пропагує бодіпозитив на ранніх стадіях життя, запустила музичну рекламну кампанію, яка демонструє немовлят усіх форм і розмірів.
За словами представників материнської компанії Kimberly-Clark, ця робота має на меті «відзначити широке розмаїття м’якеньких дитячих сідничок». Відеоролики, а також перший досвід бренду у публікаціях, були створені незалежною агенцією Quality Meats.
Навчальна книжка-картинка під назвою «The AlphaButt Book: The ABCs of Baby Butts and Bodies», потенційно з’явиться у книгарнях, на Amazon та в інших торгових точках, щоб зібрати кошти для National Diaper Bank Network, організація, яка прагне забезпечити, щоб кожна дитина в США мала достатній запас підгузників.
«Кожного разу, коли ми можемо пов’язати щось із благодійною метою, яка не просто просуває продукт, а може допомогти зробити добро, це дуже приємно», – сказав Горді Санг, співзасновник та креативний директор агентства.
Ця кампанія спрямована на те, щоб донести до споживачів думку про те, що не всі підгузки створені однаково, зосередивши увагу на дизайні, що повторює вигини, і додавши інклюзивний підхід до їхнього використання. «No matter what butt you got, we got you, baby» – каже бренд.
Згідно з дослідженням бренду, 80% батьків вважають, що комфорт підгузків має вирішальне значення. 92% з них вважають, що діти краще рухаються, коли носять підгузки, що добре прилягають до тіла. Проте кожен третій учасник опитування вважає, що всі підгузки мають однакову форму, і Huggies намагається змінити цю думку.
Рекламні ролики наразі демонструються на лінійному телебаченні, в онлайн-відео, діджитал та соціальних мережах під слоганом «For All Baby Butts». Інші медіа-купівлі включають друковану та радіорекламу. Гімн «Baby Bop», запальний оптимістичний трек від FuturePerfect, з’явився на Spotify та Pandora.
Окрім розробки відеороликів, креативники агентства Quality Meats написали історію та залучили 26 ілюстраторів, серед яких Крістоф Німанн з New Yorker, автор дитячих книжок Тайлер Федер, карикатуристка Сара Андерсон та вуличні художники Brosmind і Jeremyville.
Інфлюенсер TikTok і мати двох дітей Еббі Герберт допоможе просувати книгу AlphaButt Book, яка надихнула на створення лінійки шрифтів, доступних в Інтернеті, а всі кошти, отримані від продажу електронної книги або фізичного продажу, підуть до неприбуткової організації.
Щоб ще більше підтримати зусилля з благодійності, Huggies просить сім’ї демонструвати власні танцювальні рухи в TikTok. За кожну створену частину контенту бренд пожертвує 10 доларів неприбутковій організації. Учасники також можуть виграти примірник книги та продукцію Huggies за тег #HuggiesBabyButts.