Коли у 2019 році креативне агентство Johannes Leonardo взяло на себе керівництво рекламою Volkswagen у США, автовиробник був брендом у кризі. Агентству довелося дотримуватися серйозного тону, щоб впоратися з наслідками скандалу з викидами VW, і зусилля спрацювали, зробивши компанію передовою в інженерному мистецтві виробництва електрокарів та ностальгічною у прощальній рекламі з Volkswagen Beetle.
«Drive Something Bigger Than Yourself» / «Drive Bigger» заявляє, що VW стає виробником автомобілів, який піклується не тільки про навколишнє середовище, щоб стати найбільшим гравцем у світі електромоболів до 2025 року, а також про людей, які керують автомобілем, роблять щось не лише для себе, а й для планети та інших.
Повернення гумору
Дотримуючись лозунгу «Drive Bigger», VW і Johannes Leonardo повертаються до оригінального, більш дотепного тону автовиробника — такого, який пам’ятааємо ще зі знаменитої реклами «Lemon» від DDB 1959 року — у двох нових роликах.
“Those Guys”/«Ті хлопці»
“Those Guys”/«Ті хлопці» режисера Бьорна Руманна показують неосвіченого хама-пішохода, який звертає увагу на свій телефон і ні на кого більше, коли гуляє містом, засмучує перевізників, грюкає дверима перед хлопцем на милицях, смітить і ледь не потрапляє під VW Atlas, який рятує його завдяки переднім гальмівним супортам.
“Break Free“/«Вириватися на волю»
“Break Free“ — це ролик-метафора на тему овець, в якому зображено шерстисте створіння, яке виривається зі своєї отари і сідає в кузов VW Tiguan. Двоє чоловіків приймають вівцю за домашню тварину.
Режисером цього ролика став Брайс Даллас Говард, який, за словами Сантани, привніс у рекламу «гори пухнастого шарму».