Йтиметься не про пікантну індустрію (як багато хто жваво міг подумати) і навіть не про однойменний бойовик з Віном Дізелем. Поговорили з Євгенієм Миронюком, керуючим партнером зі стратегії креативного маркетингового агентства Brain Tank про магію композиції ХХХ (три “ха”, далі — 3Х), на якій академічно має будуватися не лише кожен стартап, а й кожна ефективна рекламна кампанія.
Створення ефективної рекламної кампанії вимагає особливого підходу, і секрети успіху тут часто зводяться до відомої у стартапах формули ХХХ (пам’ятаємо, так, це ж 3Х): хастлер – хіпстер – хакер. Давайте розберемо важливість цих ролей та проведемо паралель між двома світами: реклами та стартапів. Навіщо? Тому що ХХХ — композиція, яка працює. Усюди і завжди. І при створенні продукту, і під час створення реклами.
Хастлер — мистецтво переконання та продажів
Перша з ролей — хастлер. Це людина (або одразу абстрагуємося, компонент комунікації), що має унікальну навичку переконання та продажів. У світі стартапів хастлер відіграє ключову роль у залученні інвестицій та партнерів. У рекламі хастлер — це продавець, його роль полягає в переконанні аудиторії в цінності продукту або послуги, від нього залежить зовнішнє сприйняття.
Хіпстер — творча геніальність та оригінальність
Другий гравець у трійці — хіпстер. Це творчий геній, здатний створювати унікальні ідеї та образи. У стартапах хіпстер додає проєкту впізнаваність та стиль. У рекламі роль хіпстера — у наданні оригінальності та візуальної привабливості продукту чи рекламній кампанії.
Хакер — технічний маг і оптимізатор
Третій — хакер. Це технар, здатний оптимізувати процеси та аналізувати дані. У стартапа хакер — це часто розробник, він відповідає за створення ефективних бізнес-процесів. Роль хакера в рекламі — налаштування рекламних кампаній та аналіз їх результатів.
Саме у цьому багатовимірному підході, у поєднанні трійки Х, полягає мистецтво композиції успіху. Як глобальної рекламної кампанії, так і окремого продукту, а також рекламного ролика для нього. На мій погляд, будь-який продукт має містити 3Х. Як і будь-який проєкт має реалізовуватися в умовах 3X. Коли ми у себе в Brain Tank готуємо рекламну кампанію, ми підходимо до неї саме з цією формулою, уявляючи, що кожна наша рекламна кампанія — це стартап, і ми хочемо, що він був успішним, тому створюємо її теж за всіма принципами стартапу. У нас є методологія, є творчий початок, є аналіз та налаштування процесів. Тому воно й вібрує — ми робимо не тільки 360 рекламні кампанії, і не тільки рекламні 3D фільми. Ми підходимо до процесу згідно з 3Х формулою. Це лайфхак, якщо хочете. Спробуйте.