ХХХ, без яких неможлива крута реклама
13 Жов 2023, 13:08

ХХХ, без яких неможлива крута реклама

Йтиметься не про пікантну індустрію (як багато хто жваво міг подумати) і навіть не про однойменний бойовик з Віном Дізелем. Поговорили з Євгенієм Миронюком, керуючим партнером зі стратегії креативного маркетингового агентства Brain Tank про магію композиції ХХХ (три “ха”, далі — 3Х), на якій академічно має будуватися не лише кожен стартап, а й кожна ефективна рекламна кампанія.

Створення ефективної рекламної кампанії вимагає особливого підходу, і секрети успіху тут часто зводяться до відомої у стартапах формули ХХХ (пам’ятаємо, так, це ж 3Х): хастлер – хіпстер – хакер. Давайте розберемо важливість цих ролей та проведемо паралель між двома світами: реклами та стартапів. Навіщо? Тому що ХХХ — композиція, яка працює. Усюди і завжди. І при створенні продукту, і під час створення реклами.

Хастлер — мистецтво переконання та продажів

Перша з ролей — хастлер. Це людина (або одразу абстрагуємося, компонент комунікації), що має унікальну навичку переконання та продажів. У світі стартапів хастлер відіграє ключову роль у залученні інвестицій та партнерів. У рекламі хастлер — це продавець, його роль полягає в переконанні аудиторії в цінності продукту або послуги, від нього залежить зовнішнє сприйняття.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Хіпстер — творча геніальність та оригінальність

Другий гравець у трійці — хіпстер. Це творчий геній, здатний створювати унікальні ідеї та образи. У стартапах хіпстер додає проєкту впізнаваність та стиль. У рекламі роль хіпстера — у наданні оригінальності та візуальної привабливості продукту чи рекламній кампанії.

Хакер — технічний маг і оптимізатор

Третій — хакер. Це технар, здатний оптимізувати процеси та аналізувати дані. У стартапа хакер — це часто розробник, він відповідає за створення ефективних бізнес-процесів. Роль хакера в рекламі — налаштування рекламних кампаній та аналіз їх результатів.

Саме у цьому багатовимірному підході, у поєднанні трійки Х, полягає мистецтво композиції успіху. Як глобальної рекламної кампанії, так і окремого продукту, а також рекламного ролика для нього. На мій погляд, будь-який продукт має містити 3Х. Як і будь-який проєкт має реалізовуватися в умовах 3X. Коли ми у себе в Brain Tank готуємо рекламну кампанію, ми підходимо до неї саме з цією формулою, уявляючи, що кожна наша рекламна кампанія — це стартап, і ми хочемо, що він був успішним, тому створюємо її теж за всіма принципами стартапу. У нас є методологія, є творчий початок, є аналіз та налаштування процесів. Тому воно й вібрує — ми робимо не тільки 360 рекламні кампанії, і не тільки рекламні 3D фільми. Ми підходимо до процесу згідно з 3Х формулою. Це лайфхак, якщо хочете. Спробуйте.

Розкажіть друзям про новину