Hellmann’s створив ШІ-платформу для боротьби з голодом у геймерів
25 Кві 2025, 11:55

Hellmann’s створив ШІ-платформу для боротьби з голодом у геймерів

Прагнучи зміцнити зв’язок зі спільнотою геймерів, бренд майонезу Hellmann’s оголосив про запуск платформи, яка поєднує в собі штучний інтелект і розпізнавання обличчя.

Технологія під назвою «Hungry Games» має на меті допомогти бразильським геймерам підтримувати високу продуктивність, відстежуючи їхній стан і сигналізуючи, коли їм слід поїсти, щоб уникнути падіння продуктивності. Опитування, проведене консалтинговою фірмою Go Gamers, що спеціалізується на ігровому ринку, показало, що, хоча задоволення (81%) і щастя (78%) є найпоширенішими почуттями під час матчів, 99% геймерів стверджують, що відчувають голод під час гри, і для 84% з них це безпосередньо впливає на їхню продуктивність.

Це не просто маркетингова та інноваційна ініціатива, Hellmann’s приєднується до гри з пропозицією боротися з реальною проблемою у геймерському всесвіті. Розроблена у партнерстві з програмістами, нейробіологами та командою FURIA, найбільшої кіберспортивної організації в Латинській Америці, технологія відстежує в режимі реального часу фізичні та емоційні ознаки гравців, такі як втомлені очі, нетерпіння, сухість губ і позіхання, що вказує на ідеальний час для перезарядки під час гри.

Дослідження також показало, що взаємозв’язок між їжею та продуктивністю у геймерському всесвіті виходить далеко за межі задоволення, він безпосередньо впливає на фокус, енергію і навіть настрій тих, хто проводить години за грою. Для респондентів наслідки голоду очевидні: відсутність концентрації уваги (98%), зниження енергії (97%) і роздратування (97%) — симптоми, які в переважній більшості ставлять під загрозу продуктивність у матчах. Коли справа доходить до втамування голоду, картопля фрі (64%) та гамбургери (57%) лідирують за вподобаннями, а особливий штрих додає соус. 84% тих, хто їсть картоплю фрі, і 93% тих, хто їсть гамбургери, кажуть, що соуси роблять цей момент ще більш смачним. У цьому сценарії Hellmann’s постає ідеальним партнером, адже 98% геймерів бажають мати цей бренд в якості союзника, щоб втамувати голод під час гри.

Щоб представити нову технологію, яка повністю відповідає сучасним стандартам захисту даних та етичного використання штучного інтелекту, Hellmann’s організувала новаторський експеримент за участю геймерів FURIA. Після дня тренувань учасники були розділені на пари, щоб змагатися один проти одного в матчі, але з незвичайною відмінністю: розділені перегородкою і, самі того не знаючи, один гравець з кожної пари насолоджувався закусками, в той час як інший змагався на порожній шлунок.

Під час матчу за допомогою штучного інтелекту «Hungry Games» відстежували міміку гравців, щоб виявити сліди дратівливості та стресу, а також відстежували та фіксували дані про продуктивність учасників гри. Відстежувалися такі параметри: дратівливість, точність стрільби, зниження концентрації. У результаті гравці, які їли протягом усього матчу, виграли, продемонструвавши більшу точність стрільби, стабільність та емоційний контроль, тоді як гравці, які не їли, мали вищі показники дратівливості та зниження концентрації — фактори, які скомпрометували їхню продуктивність і сприяли поразці.

Розкажіть друзям про новину