Оскільки шанувальники демонструють свою відданість Heinz, носячи пакетики з соусом як «енергетичні гелі» та беручи з собою в подорожі запасні варіанти, відомий виробник кетчупу вирішив зробити крок назустріч, запропонувавши зворушливе рішення — Пляшку кетчупу емоційної підтримки, щоб додати крапельку турботи в сезон кохання.
У співпраці з рекламним гігантом Wieden+Kennedy та медіа-агенцією Carat компанія Heinz гарантує, що шанувальники томатного соусу тепер можуть легко брати свій власний кетчуп з собою на кожну трапезу, побачення чи вечірку, пропонуючи комфорт у вигляді улюбленої приправи.
Ця пляшка, створена для тих, хто намагається зорієнтуватися у складнощах сучасних стосунків у День святого Валентина, слугує вірним супутником. Незалежно від того, чи хтось один, чи у парі, чи перебуває у невизначеному становищі, пляшка кетчупу Emotional Support обіцяє бути поруч з ними без жодних запитань.
Щоб поширювати любов і смакоту ще більше, бренд об’єднує зусилля з інфлюенсерами у сфері стилю життя та продуктів харчування. Ці креатори демонструватимуть свої персоналізовані пляшки, показуючи підписникам один день зі свого життя з пляшкою кетчупу Emotional Support поруч із собою.
Ця пляшка, яка зараз доступна у лімітованій серії на Amazon, має оновлений дизайн культової скляної пляшки, зручну кришку, кастомізовані стикери Heinz та ремінець для зручного перенесення.
«На честь пори року з найбільш ірраціональними проявами любові, сезону кохання, ми хотіли створити еквівалент трендової пляшки емоційної підтримки для шанувальників Heinz з усього світу, і так народилася пляшка кетчупу Emotional Support!», — говорить Навджит Діллон, асоційований бренд-менеджер компанії Heinz.