Heinz випустив пляшку кетчупу для емоційної підтримки на День закоханих
02 Лют 2024, 10:55

Heinz випустив пляшку кетчупу для емоційної підтримки на День закоханих

Оскільки шанувальники демонструють свою відданість Heinz, носячи пакетики з соусом як «енергетичні гелі» та беручи з собою в подорожі запасні варіанти, відомий виробник кетчупу вирішив зробити крок назустріч, запропонувавши зворушливе рішення — Пляшку кетчупу емоційної підтримки, щоб додати крапельку турботи в сезон кохання.

У співпраці з рекламним гігантом Wieden+Kennedy та медіа-агенцією Carat компанія Heinz гарантує, що шанувальники томатного соусу тепер можуть легко брати свій власний кетчуп з собою на кожну трапезу, побачення чи вечірку, пропонуючи комфорт у вигляді улюбленої приправи.

Ця пляшка, створена для тих, хто намагається зорієнтуватися у складнощах сучасних стосунків у День святого Валентина, слугує вірним супутником. Незалежно від того, чи хтось один, чи у парі, чи перебуває у невизначеному становищі, пляшка кетчупу Emotional Support обіцяє бути поруч з ними без жодних запитань.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб поширювати любов і смакоту ще більше, бренд об’єднує зусилля з інфлюенсерами у сфері стилю життя та продуктів харчування. Ці креатори демонструватимуть свої персоналізовані пляшки, показуючи підписникам один день зі свого життя з пляшкою кетчупу Emotional Support поруч із собою.

Ця пляшка, яка зараз доступна у лімітованій серії на Amazon, має оновлений дизайн культової скляної пляшки, зручну кришку, кастомізовані стикери Heinz та ремінець для зручного перенесення.

«На честь пори року з найбільш ірраціональними проявами любові, сезону кохання, ми хотіли створити еквівалент трендової пляшки емоційної підтримки для шанувальників Heinz з усього світу, і так народилася пляшка кетчупу Emotional Support!», — говорить Навджит Діллон, асоційований бренд-менеджер компанії Heinz.

Розкажіть друзям про новину