Heinz відмовився від своєї етикетки
24 Вер 2024, 11:02

Heinz відмовився від своєї етикетки

Бренд кетчупу Heinz відмовився від своєї культової етикетки на честь Національного дня Саудівської Аравії.

Ця спеціальна ініціатива, що стартувала 19 вересня, дозволить людям по всій Саудівській Аравії поділитися своїми привітаннями з Королівством, оскільки Heinz висловлює свій ірраціональний акт любові на підтримку споживачів у КСА.

Замість відомого логотипу Heinz на пляшках кетчупу буде розміщено порожню зелену етикетку, що дасть можливість покупцям персоналізувати свої власні святкові послання. Крім того, люди зможуть відсканувати QR-код, розміщений на білбордах в Ер-Ріяді, Джидді та Даммамі, щоб надіслати свої привітання з нагоди Національного дня Саудівської Аравії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ці повідомлення разом з іменами учасників будуть відображатися на екранах по всьому Королівству протягом цілого тижня після запуску, надаючи саудівцям можливість висловити свою гордість і любов до своєї країни.

Крім того, Heinz також проведе спеціальні акції в окремих магазинах. Каліграфи наживо створюватимуть етикетки з посланнями гордості та любові, надаючи покупцям можливість створити унікальну, пам’ятну пляшку кетчупу Heinz, яка відображатиме як їхню особисту, так і національну гордість.

Розкажіть друзям про новину