Нещодавно канадське агентство Rethink випустило друковану кампанію, яка вказувала на заклади громадського харчування, які економлять і наповнюють порожні пляшки з-під кетчупу Heinz іншими соусами.
У відповідь на це компанія Wunderman Thompson Turkey розробила рішення, і воно полягає в етикетці. Щоб допомогти покупцям перевірити, чи дійсно кетчуп, який їм подають, є кетчупом Heinz, агентство визначило точний відтінок червоного на легальних пляшках і додало цей колір до краю етикетки, щоб покупці могли легко ідентифікувати. Якщо колір на етикетці виглядає неправильно, люди бачать, що це не оригінальний томатний кетчуп Heinz.
Уміт Ташли, виконавчий креативний директор Wunderman Thompson Turkey, розповів про роботу: «Жителі Туреччини люблять Heinz і хочуть бачити його в ресторанах, які вони відвідують. Проблема полягає в тому, що деякі невеликі традиційні ресторани або підприємства наповнюють пляшку Heinz різними брендами кетчупів і подають їх як оригінал».
Креативний директор Онур Кутлуер додав: «Ми хотіли покласти край так званому «кетчупному шахрайству» і створити інноваційне рішення, яке допоможе споживачам визначити, чи їдять вони справжній продукт, чи це підробка».
Пляшки з новою контрольною етикеткою розповсюджуються в ресторанах по всій країні, а в Instagram з’явиться фільтр для перевірки кольору кетчупу, що перетворить покупців по всій Туреччині на поліцію Heinz.