03 Кві 2023, 17:36

Heinz створив етикетку з точним відтінком червоного для боротьби з шахрайством

Нещодавно канадське агентство Rethink випустило друковану кампанію, яка вказувала на заклади громадського харчування, які економлять і наповнюють порожні пляшки з-під кетчупу Heinz іншими соусами.

У відповідь на це компанія Wunderman Thompson Turkey розробила рішення, і воно полягає в етикетці. Щоб допомогти покупцям перевірити, чи дійсно кетчуп, який їм подають, є кетчупом Heinz, агентство визначило точний відтінок червоного на легальних пляшках і додало цей колір до краю етикетки, щоб покупці могли легко ідентифікувати. Якщо колір на етикетці виглядає неправильно, люди бачать, що це не оригінальний томатний кетчуп Heinz.

Уміт Ташли, виконавчий креативний директор Wunderman Thompson Turkey, розповів про роботу: «Жителі Туреччини люблять Heinz і хочуть бачити його в ресторанах, які вони відвідують. Проблема полягає в тому, що деякі невеликі традиційні ресторани або підприємства наповнюють пляшку Heinz різними брендами кетчупів і подають їх як оригінал».

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Креативний директор Онур Кутлуер додав: «Ми хотіли покласти край так званому «кетчупному шахрайству» і створити інноваційне рішення, яке допоможе споживачам визначити, чи їдять вони справжній продукт, чи це підробка».

Пляшки з новою контрольною етикеткою розповсюджуються в ресторанах по всій країні, а в Instagram з’явиться фільтр для перевірки кольору кетчупу, що перетворить покупців по всій Туреччині на поліцію Heinz.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео