Heinz прибрав свій логотип, щоб відзначити ідеальні поєднання продуктів
30 Січ 2025, 11:33

Heinz прибрав свій логотип, щоб відзначити ідеальні поєднання продуктів

Чи багато брендів мають достатньо сміливості, щоб вийти на ринок без логотипу на рекламі?

«It has to be…» — нова кампанія Heinz UK та агентства Wieden+Kennedy London, яка робить саме це, зосереджуючись на ідеальних поєднаннях продуктів харчування.

Знайомі обриси культової «рамки» Heinz залишаються, але звільняють місце для картоплі фрі, тостів, хліба та пасти.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину