06 Вер 2022, 17:19

Heineken розмістив рекламні оголошення, які видно частково

Нова зовнішня реклама Heineken, створена у співпраці з агентством Saatchi & Saatchi Australia, має неправильний вигляд. Вона здається надто широкою для вертикального простору. Видно лише частину повідомлення, і воно лише частково описує репутацію Heineken у сфері якості.

Але ця реклама віддає належне особливому авторитету пива, горизонтальному заварюванню, яке відрізняє Heineken від інших.

І, якщо відсканувати QR-код реклами на своєму телефоні і повернути його в горизонтальне положення, можна зрозуміти суть повідомлення. Реклама ідеально вписується в простір і можна прочитати повну горизонтальну історію пивоваріння.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Віллемейн Сніп, регіональний менеджер Heineken Australia, прокоментував: «Мета полягає в тому, щоб люди зрозуміли методи пивоваріння, які приносять їм освіжаючий перший ковток. Зосередження уваги на унікальних перевагах горизонтального пивоваріння втілює у життя функціональну відмінність Heineken для споживачів».

П’єро Руззене, креативний директор Saatchi & Saatchi Australia, додав: «Хоча більшість сортів пива вариться у вертикальних резервуарах, Heineken варить у горизонтальних. І там, де більшість пивоварів просто сказали б вам про це, Heineken вирішила використати те, що здається однією великою помилкою засобів масової інформації, щоб привернути увагу любителів пива до їхнього ключового моменту відзнаки».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео