Heineken розмістив рекламні оголошення, які видно частково
06 Вер 2022, 17:19

Heineken розмістив рекламні оголошення, які видно частково

Нова зовнішня реклама Heineken, створена у співпраці з агентством Saatchi & Saatchi Australia, має неправильний вигляд. Вона здається надто широкою для вертикального простору. Видно лише частину повідомлення, і воно лише частково описує репутацію Heineken у сфері якості.

Але ця реклама віддає належне особливому авторитету пива, горизонтальному заварюванню, яке відрізняє Heineken від інших.

І, якщо відсканувати QR-код реклами на своєму телефоні і повернути його в горизонтальне положення, можна зрозуміти суть повідомлення. Реклама ідеально вписується в простір і можна прочитати повну горизонтальну історію пивоваріння.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Віллемейн Сніп, регіональний менеджер Heineken Australia, прокоментував: «Мета полягає в тому, щоб люди зрозуміли методи пивоваріння, які приносять їм освіжаючий перший ковток. Зосередження уваги на унікальних перевагах горизонтального пивоваріння втілює у життя функціональну відмінність Heineken для споживачів».

П’єро Руззене, креативний директор Saatchi & Saatchi Australia, додав: «Хоча більшість сортів пива вариться у вертикальних резервуарах, Heineken варить у горизонтальних. І там, де більшість пивоварів просто сказали б вам про це, Heineken вирішила використати те, що здається однією великою помилкою засобів масової інформації, щоб привернути увагу любителів пива до їхнього ключового моменту відзнаки».

Розкажіть друзям про новину