Heineken побудував бар для фаната, який боїться наврочити улюбленій команді
02 Чер 2025, 14:32

Heineken побудував бар для фаната, який боїться наврочити улюбленій команді

Спорт породжує всілякі забобони — як серед гравців, так і серед уболівальників.

Тому перед фіналом Ліги чемпіонів УЄФА 31 травня в Мюнхені Heineken і LePub запустили глобальну кампанію в соціальних мережах, запрошуючи вболівальників поділитися своїми найнезвичайнішими і найщирішими забобонами.

Так було виявлено Марко Сімеоне, давнього вболівальника «Інтер Мілана», який твердо вірить, що відвідування матчів особисто приносить його команді невдачу. Незважаючи на свою пристрасть до команди, або, можливо, саме через неї, він навмисно уникає відвідування матчів.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб вшанувати його дивний ритуал і в рамках платформи бренду «Cheers to the Superstitious Fans» та понад 30-річного спонсорства Ліги чемпіонів УЄФА, Heineken і LePub відправили Марко до спеціально побудованого бару, розташованого у віддаленому куточку Німеччини, на краю європейського континенту. Вони тримали його на «безпечній» відстані від подій і подарували йому незабутній досвід, підкресливши зв’язок Heineken з пристрасними футбольними вболівальниками по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео